Skip to main content
Beantwoord

wifi netwerk en w8w

  • 19 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 370 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Helaas wordt ik via de klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd en kom ik uiteindelijk hier uit.
Hopelijk kunnen jullie mijn simpele vraag snel beantwoorden.
Mijn tv moet opnieuw op het wifi netwerk komen.
Nu is de vraag, welk netwerk en wachtwoord wat onderop de router staat moet ik invullen?
Dan kan alles weer verbinding make met het Google Chrome kasje en kan ik streamen.

Mvg Nadine

Beste antwoord door Brian

Hi @nadakse, is het inmiddels gelukt? Kan het zijn dat je het wachtwoord voor het Wifi netwerk ooit zelf aan hebt gepast? Je kan het Wifi wachtwoord eventueel zelf veranderen, hoe je dit doet vind je hier. Let op, als je het wachtwoord verandert dan betekent dit dat je met alle apparaten weer opnieuw verbinding moet maken met het nieuwe wachtwoord.
Bekijk origineel

3 reacties

tmoesel
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 1686 reacties
  • 19 augustus 2019
nadakse schreef:
Hallo,

Helaas wordt ik via de klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd en kom ik uiteindelijk hier uit.
Hopelijk kunnen jullie mijn simpele vraag snel beantwoorden.
Mijn tv moet opnieuw op het wifi netwerk komen.
Nu is de vraag, welk netwerk en wachtwoord wat onderop de router staat moet ik invullen?
Dan kan alles weer verbinding make met het Google Chrome kasje en kan ik streamen.

Mvg Nadine

In principe gaat dat hetzelfde als hoe je je smartphone toegang geeft tot de wifi van de router.

Er staan 2 netwerk+wachtwoord combinaties onderop als ik het wel heb, 1 zonder en 1 met 5G in de naam.
Meeste kans voor je TV maak je als je dat netwerk zonder 5G eerst probeert. Ik denk dat je 'chromecast' bedoelt i.p.v. 'Google Chrome kasje' ?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 augustus 2019
Het inloggen lukt niet.
Beide netwerken geven bij invoer wachtwoord een foutmelding.
Daarom graag zsm telefonisch contact.
Zojuist weer geprobeerd te bellen voor 20u naar klantenservice, maar er wordt gewoon opgehangen..

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 27 augustus 2019
Hi @nadakse, is het inmiddels gelukt? Kan het zijn dat je het wachtwoord voor het Wifi netwerk ooit zelf aan hebt gepast? Je kan het Wifi wachtwoord eventueel zelf veranderen, hoe je dit doet vind je hier. Let op, als je het wachtwoord verandert dan betekent dit dat je met alle apparaten weer opnieuw verbinding moet maken met het nieuwe wachtwoord.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen