Op dit ogenblik werkt t-mobile thuis tv niet in Geldrop en resetten interactieve tv box geeft een foutmelding.
Iwein
Op dit ogenblik werkt t-mobile thuis tv niet in Geldrop en resetten interactieve tv box geeft een foutmelding.
Iwein
Update: de box met de recorder doet het wel, twee extra boxen doen het niet. Ook na resetten modem en mediabox komt er geen beeld. Boxen geven foutmelding over netwerk of gewoon zwart beeld.
Iwein
Hallo
Internet doet het wel dus het gaat alleen om IPTV?
Internet werkt, mediabox met recorder werkt overige mediaboxen niet.
Iwein
Is het toevallig zo dat de box met recorder rechtstreeks op het modem is aangesloten en de andere 2 niet?
Misschien zou je ze dan eens direct op het modem kunnen testen. Ik zie in het storingstopic geen storing iig.
Is het toevallig zo dat de box met recorder rechtstreeks op het modem is aangesloten en de andere 2 niet?
Misschien zou je ze dan eens direct op het modem kunnen testen. Ik zie in het storingstopic geen storing iig.
Zijn via het extra verdeelkastje aangesloten maar denk niet dat dat het probleem is.
Kan het nu ook niet proberen.
Iwein
Hi
Nog maar eens modem en mediaboxen opnieuw opgestart en nu doen ze het wel weer.
Lijkt me toch dat er iets fout zat bij t-mobile. Deze ochtend gaf identiek dezelfde ingreep geen oplossing.
Iwein
Hi
Maak jij mogelijk gebruik van een eigen switch of adapters? Soms kan deze apparatuur voor problemen zorgen. Weet dat je altijd hier kan aankloppen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.