Skip to main content

Ik ben niet helemaal tevreden over de tv-app.  Op het eerste scherm zou ik graag meteen de programma’s kunnen kiezen waar ik regelmatig naar kijk, meestal NPO1. Die staan er nooit bij…

Verder begint terugkijken bij veel programma’s vaak iets te laat, dan moet je eerst helemaal naar het eind van het programma daarvóór…

Kunnen jullie daar iets aan verbeteren?

Alvast bedankt!

 

Hi @Ben Radstaak, allereerst van harte welkom op de community! 😁 Bedoel je het overzicht in de app bij ‘Voor jou’? Hierin zie je wel iets wat je eventueel bekeken hebt eerder en wanneer het programma  weerkomt of beschikbaar is in terugkijken. Dit zijn wel altijd programma's op de dag zelf nog. Dus stel je kijkt een programma dat één keer per dag of om de week alleen is, dan staat het hier niet bij. Het is niet mogelijk om zelf de programma's te kiezen, maar het is zeker een idee om soort van je favoriete programma's zenders aan te vinken. Net zoals dat je een eigen favoriete zenderlijst kan maken. Zou je deze wens willen delen in Wensen en suggesties | Odido community? Ons TV team kijkt hier ook regelmatig naar en kijkt wat we kunnen implementeren en wat niet. 

Wat betreft je vraag over dat het terugkijken te laat is, durf ik niet te zeggen of het mogelijk is. Het is namelijk zo dat de tijden in de TV-gids gevolgd worden zoals we die door krijgen vanuit de contentleverancier. Mocht bijvoorbeeld een programma voor je programma uitlopen, dan wordt de TV-gids niet aangepast, waardoor je iets te laat begint met het terugkijken op de oorspronkelijke tijd. 

Heb je bijvoorbeeld een specifiek programma en zender waar dit vaak op voorkomt? Dan kan ik eventueel kijken of we hier iets mee kunnen of dat het toch niet mogelijk is.

Ik wil in ieder geval mijn best voor je doen! 😊


Hi @Ben Radstaak, allereerst van harte welkom op de community! 😁 Bedoel je het overzicht in de app bij ‘Voor jou’? Hierin zie je wel iets wat je eventueel bekeken hebt eerder en wanneer het programma  weerkomt of beschikbaar is in terugkijken. Dit zijn wel altijd programma's op de dag zelf nog. Dus stel je kijkt een programma dat één keer per dag of om de week alleen is, dan staat het hier niet bij. Het is niet mogelijk om zelf de programma's te kiezen, maar het is zeker een idee om soort van je favoriete programma's zenders aan te vinken. Net zoals dat je een eigen favoriete zenderlijst kan maken. Zou je deze wens willen delen in Wensen en suggesties | Odido community? Ons TV team kijkt hier ook regelmatig naar en kijkt wat we kunnen implementeren en wat niet. 

Wat betreft je vraag over dat het terugkijken te laat is, durf ik niet te zeggen of het mogelijk is. Het is namelijk zo dat de tijden in de TV-gids gevolgd worden zoals we die door krijgen vanuit de contentleverancier. Mocht bijvoorbeeld een programma voor je programma uitlopen, dan wordt de TV-gids niet aangepast, waardoor je iets te laat begint met het terugkijken op de oorspronkelijke tijd. 

Heb je bijvoorbeeld een specifiek programma en zender waar dit vaak op voorkomt? Dan kan ik eventueel kijken of we hier iets mee kunnen of dat het toch niet mogelijk is.

Ik wil in ieder geval mijn best voor je doen! 😊

 

Dank voor je reactie, Demi!

Ik heb het eerste idee bij de suggesties toegevoegd. 


Reageer