Skip to main content

Vandaag wordt Tmobile bij ons aangesloten. Hoe zie ik of we tv boxen met of zonder harddisk hebben? Want we willen graag met harddisk voor 2 tv's.

Hoi @vannidejo, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Sinds begin dit jaar leveren we geen TV Boxen met harddiskrecorder meer uit. Wel zie ik dat jij gebruik zult gaan maken van het nieuwe TV-platform, T-Mobile TV. Hiermee kun je via Cloud Opnemen in de cloud programma's en films opnemen. Daarmee kun je, ongeacht het aantal TV Boxen, voor € 5,00 per maand gebruik maken van de opneemfunctie in de cloud. Deze is ook al direct aangevraagd dus geen zorgen, het hele pakket is gereed voor jouw ultieme TV-ervaring!

Update: na een tweede check ben ik erachter gekomen dat je de aanvraag geannuleerd hebt, dat is natuurlijk erg jammer om te zien! Mag ik vragen waarom je tot deze beslissing gekomen bent? Kan ik je ergens mee helpen of een bepaalde twijfel wegnemen? 

 


Reageer