Ik zie geen mogelijkheid om het Cloud opnemen aan te vragen. Als ik interactieve tv selecteer krijg ik de melding dat er geen Cloud beschikbaar is?
Hallo
Heb je een abonnement van na 14 juli of ben je al overgezet naar het nieuwe tv platform?
Goedenavond
T-Mobile is bezig met de uitrol van hun cloudplatform en -opnamefunctie. Nieuwe klanten kunnen de opnamefunctionaliteit via My T-Mobile activeren zodra hun abonnement is ingegaan (5e per maand). Bestaande klanten worden gefaseerd omgezet naar het nieuwe platform en kunnen na omzetting cloud opname activeren. De uitrol is nog in volle gang en je krijgt een week voor omzetting bericht dat je gebruik kunt maken van de vernieuwde T-Mobile TV omgeving.
Mijn abonnement was aangevraagd op 11 juli.
Het zal dus niet lang meer duren voordat de Cloud dienst in werking gaat voor ons?
Dat is gewoon even afwachten helaas.
Daar ben ik ook bang voor. Ze zijn er druk mee in de weer en zoals het eruit ziet gaat het voorspoedig. Dus hoop dat ze verder versnellen met de uitrol. Zeker voor de nieuwere modellen TV decoder (610), zoals jij die waarschijnlijk hebt.
Helaas nog steeds geen Cloud opnemen mogelijkheid. Is er inmiddels al meer bekend?
Goedemorgen
-Postcode en huisnummer
-Geboortedatum
-De laatste vier cijfers van jouw IBAN
Zodra ik jouw abonnement erbij kan pakken, weten we meteen of je in een aankomende batch kunt meedoen - dit kunnen we nagaan aan de hand van de apparatuur die jij thuis hebt staan (combinatie modem en TV Box). Een exact tijdstip kan ik dan niet benoemen, maar wel of het eraan komt. Alvast bedankt voor je medewerking!
Ik kan nog geen cloud openen toevoegen aan mijn abonnement? Is er zicht op wanneer de uitrol is afgerond?
Hou er wel rekening mee dat het nieuwe platform nog niet perfect werkt zo zijn de bitrates veel lager dan bij het oude platform op dit forum is op diverse plaatsen hierover te lezen, dat is ook de reden dat ik zelf beslist niet naar het nieuwe platform wil.
Hi
Mocht je dit willen? Laat het hier dan even weten, dan ga ik de migratie voor je aanvragen en de juiste TV Box jouw kant opsturen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.