Skip to main content

Goedemorgen,

ik probeer op allemaal manier support te krijgen, wij hebben sinds 2 weken Tmobile thuis en problemen met TV kijken. de monteur heeft ons op de smart tv van Sony een tmobile app laten downloaden en nu kunnen we sinds een week alleen 1,2,3 en TLC zien?! 

 

na heel lang in de wacht, enquetes met chatbot, etc 2x klantenservice gesproken maandag middag, zij zouden het doorgeven aan technische dienst, waarschijnlijk een software probleem. Hier zouden we een mail over ontvangen, maar tot nu toe nog niks ontvangen. Met 2 kinderen met vakantie echt vervelend dat we alleen 1,2 en 3 ontvangen.

 

Heel graag zsm hulp om tot een oplossing te  komen, hoop via deze weg makkelijk in contact te komen om tot een oplossing te komen.

 

Alvast bedankt.

 

groeten,

Anne

Hey @Annevboven, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad wel apart. Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren? Zou je ook kunnen kijken of je favoriete zender aan hebt staan? Dit kan er ook voor zorgen dat je alleen bepaalde zenders kan bekijken. Wil je mij een terugkoppeling geven of het opnieuw installeren gewerkt heeft? Thanks!


Hey @Tommie ,

 

heb net de app verwijderd, maar nu zegt de app store weer ‘ er is geen internet verbinding’ wel nog steeds netflix enzo dus heel raad. Persoon bij de klanten service heeft ook al alles geprobeerd, favorieten leeg gemaakt, beveiliging aangepast etc etc, hij dacht echt aan software fout, maar weet dus niet of dat bij de technische dienst is gemeld…

 

wat zou ik nog kunnen doen?

 

bedankt!


@Tommie, nu kan ik dus ook geen 1,2,3 meer kijken echt fijn als iemand ons zo snel mogelijk kan helpen want nu al een week geen tv na overstap… bedankt


Hey @Annevboven, als ik het goed begrijp lukt het nu niet om de app te downloaden omdat de appstore geen verbinding kan maken?

Wat mij opvalt is dat je een Deco aangesloten hebt op het modem, maakt de tv hier verbinding mee? Zou je de Deco kunnen loskoppelen en de tv bekabeld kunnen aansluiten op het modem. Kan je nu wel de app downloaden?

Zou je voor mij ook een volledige powerflip kunnen uitvoeren, dit doe je zo:

 

       Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

Lukt het nu wel?


Bedoel je met deco, wifi versterker? Dat klopt en was advies van monteur, daarom geen bekabeling tussen modem en tv, erg ver van elkaar.

 

net wel poweflip gedaan, maar werkt niet…

 

zou ik nog het tmobile tv kastje ertussen kunnen proberen? Die zit nog in de doos was volgens monteur niet nodig…


@Annevboven, bedankt voor je snelle reactie. Als je de Deco ertussen uithaalt en de tv direct met wifi van het modem verbind, lukt het dan?

 

De TV Box kan je zeker proberen alleen geven we hier ook aan dat je die het beste bekabeld aan kunt sluiten. Anders raad ik je aan om ons eigen wifi punt te bestellen als de verbinding niet al te best is op een afstandje. Hier lees je meer over ons wifi punt:  

 

 


Reageer