Skip to main content

Vandaag een nieuwe verbinding opgeleverd gehad ging goed maar vanavond rond 19:30 viel alles weg 

na alles herstart te hebben kwam na 5 min internet terug maar dat tv nog steeds niet 

en er is ook niemand te bereiken……

dit begint goed 

graag hulp hierbij 

Hi @Obiwan50 Van harte welkom op de Community! Door de feestdagen waren wij minder goed bereikbaar. Ik help je graag verder. Ik heb direct een lijnmeting voor je uitgevoerd. Ik zie dat er inderdaad op 24 december wat problemen waren met de verbinding. Daarna ziet het signaal er toppie uit. Ervaar je dit nu ook zo?

 

Wat betreft jouw vraag over de TV. Ik zie deze niet rechtstreeks aangesloten staan op het modem. Kan je de TV Box zonder switch/adapter rechtstreeks op het modem aansluiten? Dan kan ik checken hoe het met dit signaal zit. Mocht de TV het momenteel nog steeds niet doen, kan je mij dan vertellen wat voor problemen je precies ervaart? Dan kan ik je gerichter helpen.


Hallo

 

het werkt inmiddels prima ook de tv kast (deze zit wel rechtstreeks op de modem poort 1

 

wat we wel het idee hebben dat de snelheid regelmatig inzakt .…

 

we hebben een 1 Gb Abb 

nu weet ik dat het afhankelijk is ban de WiFi adapter van het apparaat maar bij KPN was het 

voor ons gevoel sneller ( 200 mbit) 

 

ik hoor graag wat ik nog kan aanpassen


Hi @Obiwan50, slim dat je dit navraagt en tof om te horen dat de rest inmiddels goed werkt! Zoals je zelf al terecht aangeeft kunnen wij je beperkt helpen wat betreft de Wifi snelheid. Onze lijst met de beste tips & tricks op jouw Wifi snelheid verder op te krikken vind je in dit topic: >Info] Hoe verbeter ik mijn Wifi?

Ik verwacht dat jouw huis hierna nog sfeervoller is. :wink:


Reageer