Skip to main content

Begin het een beetje beu te worden. 

Weer geen internet.

Nadat we in februari glasvezel kregen een week met zo'n slechte upload gezeten dat we niks aan het hele internet hadden.

Dat is door tmobile nooit netjes afgehandeld nadat het probleem eindelijk was opgelost.

Nu lagen we gewoon in bed tv te kijken en klapte de app er ineens uit.

Wat blijkt geen intenet meer.

Wereldbolletje op het modem brand rood.

Dus nou ja zoals wel vaker mediaconverter eruit. Modem eruit. Even geduldig wachten. Converter terug, weer even wachten, modem terug. Nog steeds geen internet. Alle juiste lampjes op de converter branden op het modem nog steeds het rode wereldbolletje

En nu?

Alle stappen die er staan al inmiddels 3 keer doorlopen. 

Hoe gaan we dit snel en goed oplossen want ik ben er wel klaar mee. Geen internet betekend niet werken, niet gamen en jawel omdat alles via het internet gaat ook geen tv. 

Toch wel heel benieuwd nu.

Vanmorgen ineens weer internet. Was het onderhoud, storing of een andere reden.


Hallo @Daphne091985 

Er was wel onderhoud gepland voor de nacht van 23 op 24 april. Misschien dat het onderhoud bij jou wat later werd gedaan.


@Waqqas 

Fijn dat dat dan ook gecommuniceerd wordt zal ik maar zeggen.

Net zoals ze toch gingen kijken of ik heel misschien toch in aanmerking kwam voor compensatie van de lange storing in februari en daar zou ik dan nog iver terug gebeld worden of die toegewezen zou worden of niet ik hoefde daar zelf niet over terug te bellen. Guess what? Zit nu nog te wachten op het telefoontje. Echt communicatie is een hel bij t-mobile. Vanaf augustus vorig jaar is dat een heel groot frustratiepunt. Van dusdanige aard dat als dit niet op zeer afzienbare tijd gaat verbeteren ik in februari als mijn contract afloopt direct weer weg ben.

Communicatie naar de klant is key.


Reageer