Skip to main content

Met enige regelmaat moet ik de kastjes resetten omdat er weer eens geen beeld of dat de kastjes niet reageren op de afstandbediening/

Het is balen dat dit een terugkerend probleem blijft.

Hi @warp, ik zie dat je 2 TV Boxen in bezit hebt, ervaar je dit op beide TV Boxen of op 1? Heb je ze al voorzien van een harde factory reset door het knopje achterop 30 seconden lang ingedrukt te houden?

Het zijn nog wel de oudere TV Boxen, ik kan ze omwisselen voor de nieuwe Mediabox alleen vervalt dan de actie die je hebt: Gratis interactieve TV Box. Die wordt dan omgezet naar € 2.50 korting op je eerste Mediabox.

Je bedoelt dat ik voor probleemloze ontvangst bovenop de 62,50 nog eens 2,50 moet betalen?

Kan niet waar zijn.

Hoi @warp, dit is natuurlijk niet verplicht, het is alleen een optie die je kunt overwegen. Als je dit niet wil, kijken we graag naar een oplossing voor deze TV Boxen. Zou je de vragen van mijn collega Tommie willen beantwoorden? Ik stuur ze voor de zekerheid mee: 

• Ervaar je dit op beide TV Boxen of op 1? Heb je ze al voorzien van een harde factory reset door het knopje achterop 30 seconden lang ingedrukt te houden?

Groetjes, Ishana

Wellicht heeft Odido een klachtenregistratie waar de geschiedenis van mijn kastjes in terug te vinden is.

Het hele herstel programma heeft de revue meerdere malen gepasseerd, inclusief monteurbezoek voor een nieuw stekkertje.

Maar goed, tot het moment dat ik denk over te stappen naar een andere provider, kan ik altijd nog de kastjes resetten.

Dank voor de tip.

Groetjes.

Reageer