Skip to main content

ik ben vandaag aangesloten bij tmobile en mijn eerste verrassing (eigenlijk de 2e als je de gideon aansluiting meerekent) heb ik inmiddels te pakken.

voor het opnemen van programma's in de clouds moet ik extra betalen.

op de website staat vermeld dat voor 200 uur kan worden opgenomen (zoals ik gewend was bij delta) maar nu blijkt dat ik 5 euro extra moet betalen voor de clouds opnames.

nou zal ik voor die 5 euro niet failliet gaan maar deze mobiele aanbieder is wel de zoveelste die misleidende informatie verstrekt.

als ik op dit forum kijk was dit ook al 3 jaar geleden geconstateerd.

slechte beurt t mobile

Duidelijker kun je het niet krijgen toch? Of staat het op andere plekken anders? 
 

 


pas bij bestellen laten ze zien dat je er extra voor moet betalen

 


het is niet voor niks dat ze sommige ook over dit probleem vielen. het is ontstaan door de kastjes met of zonder harde schijf. mijn aansluiting delta was van 2 jaar geleden en daar kon het nog gewoon wel. in het verleden kon het bij tmobile ook gewoon


Hoi @erikvanempelen 

Er zijn geen nieuwe kastjes met harddisk meer. Cloud opnemen gebeurt buiten jouw huis. Het voordeel is juist dat als je meerdere kijkpunten hebt jouw gehele account voor die €5 gebruik kan maken van cloud recording terwijl jaren geleden je per HDD recorder €5 moest betalen.

Je hebt bij het bestellen nog veel meer opties gezien die je kon bijbestellen.  Bellen, tv pakketen, extra beveiliging.  Natuurlijk allemaal niet verplicht, maar dan kun je niet zeggen 'misleidend ' je hebt het gewoon niet goed gelezen. 

Het handige met dit soort extra's is dat je het per maand aan en uit kunt zetten, dus proberen of het bevalt is eenvoudig.


delta werkt nog gewoon met kastjes met harde schijven. wil je klant vriendelijk zijn, geef de klant dan opties. maar dan waren er niet zoveel clouds gebruikers geweest denk ik. iig zou bij de site al bij de eerste stap waar de algemene zaken worden aangeprezen handig zijn dat dit abonnementsgeld genoemd wordt. nu lijkt het net een all inn pakker terwijl achteraf blijkt dat deze erbij gekocht moet worden; dus in mijn ogen misleiding. ik ben iig misleid


Reageer