Het valt me op dat bij mijn vader in de tv het Odido watermerk op verschillende plekken staat, het maakt hier niet uit of hij gewoon op tv staat of op bijvoorbeeld Netflix, door het hele beeld is op verschillende plekken het Odido watermerk te zien. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals het kastje opnieuw installeren maar niets lijkt het watermerk weg te halen. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe we het kunnen verwijderen?
Hi
Ook ben ik benieuwd hoe de Mediabox opnieuw is geïnstalleerd. Heb je deze al van een reset voorzien? Deze knop zit aan de achterkant en kan zeker helpen!
Helpt dat niet en zie je het logo alleen op onze Mediabox? Da wil ik je vragen om de gegevens van je vader in je Community profiel te zetten. Volgens mij staan daar nu je eigen gegevens. Zou je zijn adres gegevens, geboortedatum en laatste 4 cijfers van de IBAN willen toevoegen aan jouw profiel? Geef een seintje als dit is gedaan en vergeet niet antwoord op mijn vragen te geven. Zo kan ik met hem meekijken!
Ik vraag me af of er hier geen sprake is van inbranding van het scherm?
Maar dat zou betekenen dat er ergens dat logo van een menu o.i.d. langere tijd in beeld gestaan heeft.
Edit: O sorry, ik zie dat Cheyenne dat al voorstelt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.