Skip to main content

TV kijken via de app. Ik weet niet wat voor

ontwikkelaars er zijn, maar echt nadenken behoort niet tot de taken. Wat is dit een ongelooflijke app

gewoon een uitzending vanaf het begin kijken is niet mogelijk. Doorspoelen gaat met zul grote stappen, belachelijk 

 

Moderator edit: het is niet toegestaan om meer dan één topic aan te maken over hetzelfde onderwerp/met dezelfde vraagstelling en scheldwoorden te gebruiken. Ik wil je vriendelijk verzoeken dit niet meer te doen. Alvast bedankt! Mocht je de Huisregels nog niet doorgenomen hebben, lees ze voor het gemak door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

Beste @remco.vaal  Echt hè wat een ongelofelijke stress ervaar jij 😂 De App doet het prima bij mij en vele anderen, heb je zelf wel eens zo’n app gemaakt?

Je zou het bijna denken aan jouw topics te lezen.


Gooi de app er even af en installeer opnieuw wie weet helpt het.

En het is nergens voor nodig om iemand te beledigen als je problemen ervaart. Op normale toon praten helpt echt veel beter. Probeer het eens misschien wordt je wakker! 
Ik wens je verder een fijne foutloze werkdag toe! 


Als functies er niet in zitten dan heeft het opnieuw installeren echt geen zin. Dan komen er niet opeens allerlei handels bij die je wel zou verwachten. Het gewoon simpel doorspoelen werkt niet. Of wordt continu geblokkeerd door de “reclame blokkade” die ook getoond wordt TIJDENS een gewoon programma. Dat zijn niet de dingen die ik zelf kan oplossen!!