Skip to main content

Helaas kom ik niet verder met de klantenservice, dus dan maar hier !

Sinds augustus vorig jaar klant bij odido, wat een domme fout is dat geweest!

Vanaf het begin alleen maar gedoe, de oplossingen die worden aangeboden werken elke keer maar tijdelijk en dan beginnen de problemen weer normaal tv kijken is er niet bij.

Laatst een nieuw kastje gekregen en het leek er even op dat de problemen voorbij waren maar helaas, het is nu elke dag een verassing wat wel of niet werkt, zo werkt de ene dag de afstandsbediening wel en loopt het geluid niet gelijk of de afstandsbediening werkt niet maar het geluid wel.

Om maar niet te spreken over het retour sturen, na 3 weken zijn de spullen nog niet retour!

Maar volgens de vriendelijke medewerk is dat niet mijn probleem, krijg ik een boete dan corrigeren we het wel weer.

Kom op odido hoelang moet ik nog blijven klagen en tobben om van jullie af te komen ?

Hoi

Ik heb dezelfde ervaring. Iedere dag weer afwachten of je normaal t.v. kunt kijken.

Succes 


Hoi @Renée1986, ik zie dat je de nieuwe Mediabox ontvangen hebt. Momenteel spelen er wat zaken op de Mediabox. Lees in deze post de known issues door: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community. Mocht je iets ervaren wat er niet tussen staat, kun je ons het dan laten weten? Daarnaast zie ik dat je pakket nog gesorteerd wordt bij DHL. Zodra het bezorgd is bij ons, zullen wij het meteen verwerken! Groetjes, Ishana


Hoi @Rateneiro, ik heb het meteen nagekeken voor jou! Ik zie dat je geen TV Boxen hebt. Heb je de Odido TV app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Groetjes, Ishana


Hoi @Renée1986, ik zie dat je de nieuwe Mediabox ontvangen hebt. Momenteel spelen er wat zaken op de Mediabox. Lees in deze post de known issues door: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community. Mocht je iets ervaren wat er niet tussen staat, kun je ons het dan laten weten? Daarnaast zie ik dat je pakket nog gesorteerd wordt bij DHL. Zodra het bezorgd is bij ons, zullen wij het meteen verwerken! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana, er spelen wel meer ' zaken ' bij odido! Sinds augustus is het al aan de gang, elke keer wel wat anders. Ik heb juist een nieuwe tv box gekregen omdat de oude het probleem zou kunnen zijn. En nu vertel je me dat er weer ' zaken ' zijn met het nieuwe kastje.

Ik kan wel elke maand betalen maar normaal gebruik ervan maken is er niet bij.

En mijn pakketje wordt dus al van 30 december gesorteerd, nou dat moet dan wel een hele onderneming we zitten inmiddels op 14 januari!

Serieus Odido vinden jullie het eerlijk om een klant te laten betalen voor deze ellende?

 


Het is ontzettend druk bij DHL door de feestdagen @Renée1986. Je kunt het beste contact met ze opnemen en informatie vragen over jouw pakket.  

Wat ervaar je nu precies met de nieuwe Mediabox? Als het gaat om beeld en geluid niet synchroon, mag ik je vragen de volgende vragen te beantwoorden? Alvast bedankt!

  1. Op welke zender doet het probleem zich voor en welk programma?:
  2. Datum en tijdstip van het gekeken programma?:
  3. Gaat het om live tv kijken, terugkijken of beide?:
  4. Gebruik je Wifi of is de Mediabox bekabeld verbonden?:
  5. Op welk apparaat ervaar je het issue?:
  6. Speelt het op één apparaat of meerdere? (Odido Online TV app):

Het is ontzettend druk bij DHL door de feestdagen @Renée1986. Je kunt het beste contact met ze opnemen en informatie vragen over jouw pakket.  

Wat ervaar je nu precies met de nieuwe Mediabox? Als het gaat om beeld en geluid niet synchroon, mag ik je vragen de volgende vragen te beantwoorden? Alvast bedankt!

  1. Op welke zender doet het probleem zich voor en welk programma?:
  2. Datum en tijdstip van het gekeken programma?:
  3. Gaat het om live tv kijken, terugkijken of beide?:
  4. Gebruik je Wifi of is de Mediabox bekabeld verbonden?:
  5. Op welk apparaat ervaar je het issue?:
  6. Speelt het op één apparaat of meerdere? (Odido Online TV app):

Tommie, het probleem is met de afstandsbediening op alle zenders op elk willekeurig tijdstip van de dag. Ik krijg nu weer een nieuwe afstandsbediening want volgens een collega van je ligt het daaraan we gaan het weer meemaken.

Wat betreft DHL,  daar krijg ik geen informatie van om het account hoor bij een speciale afdeling van dhl.

Maar hoelang moet het duren voordat jullie actie gaan ondernemen, zijn inmiddels 4 weken verder !


Hey @Renée1986, dat is wel vreemd. Wij kunnen hier ook geen contact over opnemen met DHL. Zou je volgende week opnieuw aan de bel willen trekken? Dan kijk ik wat de status is en anders meld ik de TV Boxen handmatig voor je af.


Reageer