Skip to main content
Beantwoord

wanneer ontvang ik mijn geld retour van de mediabox

• November 4, 2025
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Goedemorgen,

Afgelopen maand is er 90 euro extra afgeschreven voor het niet inleveren van de mediabox. Hier heb ik al eerder een vraag over gesteld. Nu heb ik heb ik afgelopen week de mediabox retour gestuurd en ook een bevestiging ontvangen dat de box is ontvangen door Odido.

Hoe krijg ik nu mijn geld terug? Wordt dit teruggestort of dien ik het bedrag te storneren?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@esssie90, bedankt voor deze informatie! Goed dat je mij dit laat weten, je hoort deze boete inderdaad terug te krijgen. Geen zorgen! Ik heb de vergoeding meteen in orde gemaakt. Wanneer deze is verwerkt, ontvang je nog een bevestiging per e-mail. De terugbetaling zal je terugzien op de eerst volgende rekening. Deze zal vervallen en het resterende betalen we aan je terug!

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • November 4, 2025

Goedemorgen ​@esssie90 Je hebt vast een retour label ontvangen?

Zet dat bewijs even hier verwijder privé gegevens.dan kan de moderator het verder regelen.

Vul ook je profiel compleet in (zie mijn onderschrift) 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 4, 2025

Dank je wel voor je reactie! Ik heb mijn profiel gegevens aangevuld

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Hi ​@esssie90, bedankt voor deze informatie! Goed dat je mij dit laat weten, je hoort deze boete inderdaad terug te krijgen. Geen zorgen! Ik heb de vergoeding meteen in orde gemaakt. Wanneer deze is verwerkt, ontvang je nog een bevestiging per e-mail. De terugbetaling zal je terugzien op de eerst volgende rekening. Deze zal vervallen en het resterende betalen we aan je terug!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 27, 2025

Hi Cheyenne,

Kun jij ook zien wanneer ik de terugbetaling kan verwachten?