Skip to main content

Hey Odido,

Dit zal ongetwijfeld al duizenden keren gevraagd zijn, maar wanneer kunnen we eindelijk 4k kanalen verwachten of überhaupt een echt full-hd signaal? 

Dit kan wel één van de redenen zijn om over te stappen naar bv een KPN. 

Hoi @Xavierh ,

Er bestaat nog geen 4K liniaire zender aanbod. Dus het antwoord daarop is niet te geven. Sommige providers hebben geëxperimenteerd,  met wisselend success, om de Olympische spelen in HD uit te zenden. Odido heeft hier naar eigen zeggen wel naar gekeken,  maar hier geen uitrol voor gedaan.

Of en wanneer er producten worden uitgebreid wordt eerst op de website van Odido gemeld, daarna op het forum. Hou dat dus in de gaten.

Bedankt voor je antwoord Eric. 

Als ik bijvoorbeeld de zender kwaliteit van Odido met KPN vergelijk, zie ik daar wel een heel groot verschil in (terwijl het allebei streams zijn). Dit zou toch makkelijk beter moeten kunnen met glasvezel?

Ik kan dit niet vergelijken en ben prima tevreden met de geboden prijs/kwaliteit verhouding.  Natuurlijk mag meer altijd, maar als alle providers dezelfde producten gaan bieden dan valt er niets te kiezen. Jij kan dus je eigen keuze maken. 

Reageer