Skip to main content

Wachttijd tot wel 30 seconden voor opstarten odido

  • 8 July 2024
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Sinds de start van de nieuwe menu omgeving van Odido gaat de overschakeling van bijvoorbeeld Netflix en Videoland terug naar de digitale omgeving van Odido zeer langzaam.

Niet zelden duurt het meer dan 30 seconden alvorend de verbinding gestart is met het nieuwe menu.

 

Dit menu is geen aanrader, te ingewikkeld om lekker vlot te bedienen, jammer al die toepassingen die je nooit gebruikt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Nortico, heel fijn dat je hier melding van maakt, ik zet dit graag voor je door! Ik wil er graag voor zorgen dat we dit gericht voor je gaan onderzoeken. Hierom ben ik benieuwd naar de volgende details:

  • Wat is het merk & model van je TV?
  • Wat is de software versie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over).
  • Begrijp ik het goed dat het zappen tussen de zenders wel snel gaat?

Hiermee kan ik gericht voor je laten onderzoeken waarom de omschakeling lang duurt. Daarnaast ben ik benieuwd welke feedback je hebt over de indeling van het nieuwe TV menu. Ook dit neem ik graag mee, ik zie je graag snel volledig genieten van de TV App! 🙂

TV model Samsung QE 55 Q70AATXXN

Zappen tussen de zenders gaat goed en snel

Smart TV app versie. 2.0.3773

software versie tv 2210

Overschakelen tussen bijv. Netflix en Videoland  duurt erg lang voor de app opent.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Nortico, heel fijn dat je zo snel deze details kon doorspelen, ik heb meteen een onderzoek voor je geopend! Omdat ik dit signaal alleen heel zelden ontvangt, verwacht ik dat we niet binnen een aantal weken de app kunnen verbeteren om dit op te lossen. Hoe dan ook gaan we met jouw melding aan de slag en ik hoop dat het ons snel lukt om de speld in de hooiberg te vinden zodat we de App voor jouw TV kunnen optimaliseren. Dat is ons doel!

Reageer