Beantwoord

Waarvoor is de switsch die je ontvangt bij een TV Box?

  • 18 August 2021
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb vandaag me nieuwe decoder ontvangen nu zag ik dat er ook een switch bij zit waarvoor is deze dat staat nergens vermeld?
Deze is niet toepasselijk om het tv en internet signaal te verdelen achter de televisie toch dit is een apart signaal?

Met vriendelijke groet,
Marcel

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 19 August 2021, 15:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Marcel1981 

De switch zal waarschijnlijk bedoeld zijn voor extra poorten. Van welke modem maak je gebruik?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Marcel1981 ik heb even gekeken, maar het is mij ook niet helemaal duidelijk waarom de switch is meegestuurd met de nieuwe TV Box. Het kan inderdaad zoals @Waqqas aangeeft, liggen aan het modem dat je hebt. Dit is zo te zien de Huawei. Deze heeft twee TV-poorten. Met de switch kan je meer poorten creëren stel je wilt er een derde of vierde TV Box bij:wink:

Reputatie 2

Hi @Marcel1981 ik heb even gekeken, maar het is mij ook niet helemaal duidelijk waarom de switch is meegestuurd met de nieuwe TV Box. Het kan inderdaad zoals @Waqqas aangeeft, liggen aan het modem dat je hebt. Dit is zo te zien de Huawei. Deze heeft twee TV-poorten. Met de switch kan je meer poorten creëren stel je wilt er een derde of vierde TV Box bij:wink:

Oke bedankt voor je antwoord. Dan hou ik hem apart voor in de toekomst. 

Reageer