Skip to main content

waarom kan ineens niet meer alles opnemen?

Sinds gisteren kan ik bepaalde series niet meer opnemen. 

Ik weet niet of dat op meerdere zenders speelt, maar concreet voor nu betreft het detective series op npo2. 

Ik kan Grace (vanavond om 23:00 op npo2) 

en Steeltown Murders (za 5 april om 23:00) niet opnemen.

De enige optie die ik heb is "herinnering instellen". 

Ik heb nog voldoende opslagruimte in de cloud, dus daar kan het niet aan liggen. 

Uitgelichte reactie

29 maart 2025

Afhankelijk van de afspraken tussen de zender en de "programma eigenaar" kunnen bepaalde programma's worden uitgesloten van opnemen / terugkijken.

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9035 reacties
  • 29 maart 2025

Afhankelijk van de afspraken tussen de zender en de "programma eigenaar" kunnen bepaalde programma's worden uitgesloten van opnemen / terugkijken.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 29 maart 2025

Eric, ik begrijp wat je zegt, maar wel gek dat ik van Grace de afgelopen weken wel aflevering 1,2 en 3 kon opnemen van seizoen 4. En vandaag aflevering 4 van seizoen 4 ineens niet meer.... 

• is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 3 april 2025

Hoi Luiaardje,

Helaas heb ik hetzelfde probleem

Alle afleveringen van de serie “Families Like Ours”  dat ik op NPO3 tot nu toe iedere zaterdag heb opgenomen en na de hand op mijn gemaakt thuis heb gekeken.

Kan ik nu in eens de laatste aflevering (7) dat gepland staat voor zaterdag 5 april om 20:20 uur niet meer opnemen alleen maar een herinnering instellen.

En dat vind ik heel gek

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 3 april 2025
Roos21 schreef:

Hoi Luiaardje,

Helaas heb ik hetzelfde probleem

Alle afleveringen van de serie “Families Like Ours”  dat ik op NPO3 tot nu toe iedere zaterdag heb opgenomen en na de hand op mijn gemaakt thuis heb gekeken.

Kan ik nu in eens de laatste aflevering (7) dat gepland staat voor zaterdag 5 april om 20:20 uur niet meer opnemen alleen maar een herinnering instellen.

En dat vind ik heel gek

@Roos21

Ik zie dat Odido inmiddels een reactie heeft geplaatst in een ander topic dat bijna gelijktijdig met de mijne is gestart.

Nu maar hopen dat het snel wordt opgelost ; het is een technisch probleem zeggen ze en had dus niet mogen gebeuren... 

• is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 4 april 2025

Ik heb de reactie van Tommie op de andere topic Opnemen via NPO2 gelezen

En Inmiddels leek het of het probleem met opname bij me opgelost is

De laatste aflevering (7) van de serie  “Families Like Ours” heb ik nu op de knoop opnemen kunnen klikken in plaats van een herinnering in te moeten stellen

En dat is heel fijn, want met deze mooi weer zit ik liever op een terras  dan dat ik thuis moet zijn omdat ik anders het einde van de serie mis

Fijn weekend allemaal en geniet van het mooi weer

Groetjes Roos

🌹

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen