Beantwoord

Waarom kan ik silent witness die nu op NPO2 loopt niet terugkijken? Bij Tweak, inmiddels opgegaan in Odido, kon dit wel!

  • 13 May 2024
  • 8 reacties
  • 128 Bekeken

Waarom kan ik silent witness die nu op NPO2 loopt niet terugkijken? Bij Tweak, inmiddels opgegaan in Odido, kon dit wel! 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 14 May 2024, 12:02

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dick1954, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over gemaakt hebt. Ik ben hier eens voor je ingedoken maar ik zie Silent Witness niet terug op NPO2. Wel op BBCFirst. Daar kun je het gewoon terugkijken. Heb het zojuist hier getest! 

Hallo Tommie, ja, dat van BBCFirst heb ik ook gezien, maar het gaat mij specifiek om buitenlandse series op de publieke omroep NPO/publieke omroep. Dus ook andere series dan Silent Witness. Die kan ik op Odido niet meer terugkijken en dat vind ik echt een gemis met voorheen Tweak. Op BBC First zie ik niet de afleveveringen van NPO. Ik ben niet blij met deze beperkingen bij Odido….

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Dick1954, ik zie het nu inderdaad. Op NPO2 zenden ze het 26ste seizoen uit, op BBC First het 27ste seizoen. Als je in de TV gids kijkt, is dit dan het enige programma die je niet kunt terugkijken op NPO2? Dit herken je aan het icoontje in de TV gids. Dit zou namelijk moeten lukken.

Zou je voor de zekerheid ook jouw Mediabox van de stroom willen halen, zodat dat in ieder geval uitgesloten is? Ik hoor graag van je + het antwoord op mijn vraag.

Hallo Cheyenne, ik heb de mediabox opnieuw opgestart. Dit maakt geen verschil. Enkele voorbeelden. Als ik naar zaterdag 11  mei ga dan kan ik NPO2 Silent Witness en NPO3 The Tourist NIET terugkijken. Maar Veronica Star Trek Picard en The Matrix WEL. Informatieve programma’s op NPO ook WEL. Heeft het iets met rechten te maken die Odido NIET heeft en andere prviders WEL? Dan had ik dat graag geweten voor mijn ‘gedwongen’ overstap van Tweak naar Odido!

 

Ik hoor het graag, met vriendelijke groet, D.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dick1954, zou je die programma's eens willen terugkijken in de browserversie of het daar wel lukt? Probeer het daarna weer met de Mediabox.

Hallo Moderators, het maakt niet uit of ik op de laptop, TV, wel of niet via de browser, probeer. In geen geval kan ik de eerder genopemde series teugkijken. Heb inmiddels alle kijk-mogelijkheden geprobeerd en alle boxen en modems gereset...

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dick1954, ik heb het voor de zekerheid nagevraagd en dit is inderdaad op verzoek van NPO, waarschijnlijk hebben ze daar de rechten niet voor.

Reputatie 4

Bijzonder, bij NLZiet wel….

Ben al jaren blij met NLZiet als ik op verschillende forums van grote aanbieders zie wat er allemaal speelt… Hoef ook niet meer te wennen aan anders als ik naar een andere provider ga, heb alleen internet nu bij odido.

Reageer