Skip to main content

Helaas zit ik sinds 19 december met en breuk in de glasvezelkabel. Die wordt komende week gemaakt.
Ik gebruik nu voor TV en internet 5G op mijn telefoon, waarbij ik de hotspot gebruik om dit allemaal op mijn laptop te zien. Het lukt wel om de TV (mediabox van Odido) te verbinden met de hotspot, maar Odido kan geen TV weergeven zegt ie dan. De streamingdiensten werken wel.
Nu heb ik een ethernetkabel tussen de mediabox en de laptop. De verbinding werkt en ik kan  nu vanaf Edge casten naar de TV. Werkt prima met Nederland 1, 2 en 3, maar RTL, SBS enz doen niks. Alleen het beeld van Odido, met alle lijnen, opties enz, met geluid maar zonder beeld.
Je ziet dus zeg maar het volledige ODIDO tv scherm, maar zonder beeld. 
Is dit geblokkeerd of doe ik iets verkeerd?

Hoi @andresijnesael, dat is een goede vraag! De Odido TV app werkt alleen met Odido vast netwerk, zoals het bekabeld internet of de Wifi. Deze app werkt niet in combinatie met een mobiele verbinding, excuses. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een hele fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana


Reageer