Hoewel T-Mobile geen interactieve TV ondersteunt zonder bekabelde aansluiting, is het mij (uit alle voorgaande draadjes) onduidelijk waarom dit technisch niet mogelijk zou zijn. Volgens de installatiemonteur is het gebruik van een powerline niet mogelijk vanwege de hogere kwaliteit van het signaal in vergelijking tot bijvoorbeeld KPN. Tot nu toe had ik de TV aangesloten via een powerline (KPN), maar na een overstap naar T-Moblie loopt de TV-box telkens na enkele minuten helemaal vast (beeld bevriest, lampje blijft op blauw). De powerline werkt echter naar behoren (gemiddeld 30 à 40 Mbit/s, zelfde groep, poort 3/4, etc.), er zijn geen andere apparaten die voor storing kunnen zorgen en alle mogelijke tips heb ik al geprobeerd. Zijn er andere factoren die een rol kunnen spelen, of ligt dit gewoonweg aan de Amino 610X box?
Beantwoord
Waarom geen tv via powerline?
Beste antwoord door avs123
Jason schreef:
Guidion komt je helpen! Ik weet zeker dat de monteur er alles aan zal doen om jouw STB weer werkend te krijgen.
De monteur kon het probleem niet oplossen. De klantenservice heeft echter een nieuw STB opgestuurd en dat loste het probleem wel op. De nieuwe STB werkt ook uitstekend met een Powerline-verbinding, dus een vaste kabel trekken is niet per definitie de oplossing voor elk probleem...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.