Anderhalve maand geleden contact gehad dat mijn oude tv box iedere ochtend gereset moest worden om beeld te krijgen. Bleek een verouderde box te zijn en er werd geregeld dat ik het nieuwste model zou krijgen.
Blij met de vernieuwing wachtte ik af. Eenmaal aangesloten bleek er meer ergenis naar voren te komen dan dat ik met de oude had. Ook de afstandsbediening werkt maar halve bak. Ook het geluid klopt niet met de uitzending en is niet te regelen met de instellingen die aangegeven worden.
Iedere ochtend meerdere keren aan en uit schakelen omdat ie geen "bronnen" kan vinden, terwijl ie rechtstreeks met de bijgeleverde hdmi kabel op de tv is aangesloten.
Eenmaal een signaal gevonden te hebben, gaat het wel weer en kan je normaal kijken
Nu kreeg ik hem vanavond weer niet aan de praat. Na een hoop gedoe eindelijk weer beeld Omdat de afstandsbediening halve bak werkt las ik in een topic over het loskoppelen en opnieuw koppelen van de afstandsbediening.
Eenmaal losgekoppeld begon de ellende.…
Krijg hem met geen mogelijkheid gekoppeld, dus ook geen tv.…
Simpel zeggen ze.... Gewoon de home knop en de ok knop indrukken tot het rode lampje knipperen en dichterbij houden dan 20cm..…
Nou ...kan drukken en laten knipperen tot ik een ons weegt, maar verder dan "zoeken" gaat ie niet.
Ben er inmiddels danig van gefrustreerd dat ik de hele zwik loskoppel en buiten sodemieter en het gehele odido gebeuren opzeg.…
Met T-mobile nooit geen problemen gehad, maar nu alleen maar gedoe.
Ze Zijn meer bezig met "vernieuwingen" dan met eerst eens alles normaal te laten werken...
Nu dus geen tv en vanwege de kerst dus ook geen helpdesk.…
Kom maar snel met een oplossing, want ik ben er al klaar mee…