Skip to main content

Na de update van mij box ook veel verbindings problemen.

Daar zal nog wel een oplossing voor komen omdat ik dit erg veel voorbij zie komen.

 

Ook heel jammer is het niet meer kunnen opnemen van de diverse zenders lokaal.

Als je nu een cloud abonnement neemt kun je dan wel alle zenders opnemen? 

En echt  jammer,  normaal bij uitzetten van de box kon ik op het front van de display de klok zien deze had ik gedimd staan. Die is nu weg. Hoe krijg ik deze terug?

Als ik aan het kijken ben is die er nog wel dus ergens zou het vast weer aangezet kunnen worden.. 

Hoi @Jomanda,

De verbindingsproblemen en het ontbreken van de klok in standby staan op de radar bij T-Mobile. Daar wordt dus aan gewerkt. Voor een overzicht van zenders die je kunt opnemen, kun je terecht bij de zenderlijst. Zoals je kunt zien, behoort opnemen van lokale zenders helaas niet tot de mogelijkheden. Waarom het nu op de harde schijf niet meer kan, weet ik niet. Wellicht is dat een fout. Daarom zou ik nog niet overstappen naar cloudopnemen, want dan kun je niet meer terug als de fout opgelost is.


Reageer