Skip to main content

Er is me al een tijdje een update beloofd waarbij ik naar een opname kan kijken terwijl de opname nog loopt. Nu is het zo dat op het moment dat ik de opname ga bekijken terwijl hij loopt, deze stopt met opnemen.

Mijn abonnement loopt volgend jaar af en ik wil blijven bij ODIDO want ze hebben best wel héél fijne dingen die anderen niet hebben maar dat "dingetje” qua opnemen en tegelijkertijd de opname bekijken is nog steeds niet gerealiseerd.

Gaat die update nog komen of gaat het niet gebeuren?

Met vr. groet

Hi @Freddyboy1949, met onze nieuwe Mediabox is deze update er inmiddels al! Wel werkt dit nog niet optimaal op het moment. Tijdens het afspelen van het programma wat je aan het opnemen bent, kan de Mediabox vastlopen of werken bepaalde functies niet. Wel hebben we dit probleem al in onderzoek en hopen we dit zo snel mogelijk op te lossen. Mocht je al wel van de nieuwe Mediabox gebruik willen maken, laat het me dan weten. Dan kan ik jouw huidige TV Box hiervoor omwisselen! 


Dag Nora,

 

Ja ik wil mijn “oude” Mediabox graag omruilen. Ik hoor van je of zie de nieuwe wel verschijnen.

 

Alvast bedankt en hopelijk gaat het straks 100% werken.

Ben nu al blij!!


Hoi @Freddyboy1949, ik heb dit meteen voor je in gang gezet! Je nieuwe Mediabox komt zo snel mogelijk jouw kant op. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een hele fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana


is het probleem wat FreddyBoy noemt al opgelost? Ik heb dit namelijk ook (veel vastlopers, traag reageren) maar met de nieuwe mediabox. Het lijkt of dit vastlopen vaker gebeurd bij “terugkijken” van nog lopende programma's.

 

Deze box lijkt mij nogal instabiel. Je moet vaak herstarten, soms zelfs een reset (stekker eruit), etc.


Probleem is in zoverre opgelost dat ik weg ben bij ODIDO. Ze hadden me van alles beloofd met de nieuwe update maar het resultaat was minimaal. Ik zit nu bij KPN waar ik al mijn wensen in vervulling heb zien gaan.

Doe er je voordeel mee!!


Dit blijft een drama. Al zicht op een oplossing?


@Arthur H Ik wil je graag meer vertellen, maar op dit moment heb ik nog geen informatie. Zodra ik wel meer weet, deel ik dit natuurlijk gelijk. Ontzettend bedankt voor je geduld! 


Inderdaad al lange tijd een ergernis. Een opname bekijken tijdens het opnemen is gewoon niet goed. 

<Ping voor updates/>


Reageer