Hoi @rpvanderwiel, welkom op de Community!
Graag los ik dit probleem voor je op, goed dat je het meldt. Ik vermoed dat dit een tijdelijke bug is die in de onderlinge digitale communicatie zit. Omdat zowel het modem als de aangesloten TV Box meer dan een maand onafgebroken online zijn, wil graag testen of het daaraan ligt. Zou je het volgende willen proberen, alsjeblieft?
Ik denk dat ik dé oplossing voor je heb! Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!
Werkt het nog niet? Laat me weten, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op!
Hi Jason,
Zojuist acties uitgevoerd en even getest. Het lijkt er nu op dat het heeft gewerkt. Ik laat het over een week of twee nog meer weten. Dank alvast voor de input tot nu toe!
Groet,
Roger