Skip to main content

Hoi oiddo 

Is mogelijk een vooraf ingesteld en zowel elke zappen vast ingesteld ondertiteling voor odido app inbouwen ? 

indien niet mogelijk en mogelijk volgende versie odido app ? 

Zou handig voor doven en slechthorend hoeft niet elke keer tv aanzetten en instellen.

Welkom op onze community! @ultrafasttv 

Klinkt als een goed idee! 😀

Op dit moment durf ik niet te zeggen of dit mogelijk is. Ik adviseer je om dit idee te opperen op onze Wensen & Suggesties pagina op de community. Hier kun je als klant een idee opperen ter verbetering van een product. Wij kijken dan samen met de desbetreffende afdelingen naar de mogelijkheden. Wie weet, wordt jouw idee wel geïmplementeerd! 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 


Hoi @ultrafasttv,

Welke app gebruik je precies en op welk apparaat? De instructies kunnen iets afwijken, vandaar de vraag, maar het moet zeker mogelijk zijn.


Hoi @ultrafasttv,

Welke app gebruik je precies en op welk apparaat? De instructies kunnen iets afwijken, vandaar de vraag, maar het moet zeker mogelijk zijn.

Op moment LG tv LG 55QNED87T6B (2024) gebruik ik een Odido app maar ondertussen heb ik al een oplossing er zat verstopt instelling dit laadt nu vooraf instelling met ondertiteling slechthorend en doven. 

Zover zie ik alleen op iphone Odido app enige niet mogelijkheid hebt. 


@ultrafasttv Fijn om te lezen dat je een oplossing hebt gevonden! 😀

Bedoel je dat deze optie verstopt zat in de instellingen van de Odido Smart TV App? Zo ja, wil je mij vertellen waar je dit hebt gevonden? Ik ben benieuwd! 


Dat hangt af van de interface. Even uit mijn hoofd ging het bij de oude via Account > Instellingen > Audio & Ondertiteling en nu via het poppetje (tweede icoontje van links) en dan Ondertiteling en audio. Dan zet je de instelling vast. Als je het via de player instelt, geldt het alleen zo lang je die zender kijkt. Wanneer je zapt, is het weer weg.

@ultrafasttv Op de iPhone kan het ook. Je moet eerst full screen kijken (op het icoontje rechtsonder drukken of je iPhone draaien). Dan zie je rechtsonder twee schuifjes staan. Als je daarop drukt, verschijnt er een menu waarin je kunt kiezen voor dovenondertiteling. Deze instelling geldt dan voor alle zenders die dit aanbieden en blijft behouden.


Reageer