Skip to main content

Ik heb een Samsung met externe Sonos soundbar. De bediening van het geluid werkt soms niet goed. Ik heb alle geadviseerde instellingen voor zacht geluid van de mediabox al een tijdje ingesteld. Auto volume aanpassing op de Samsung is greyed uit in de Samsung tv menu en staat uit.  

zijn er nog andere suggesties/oplossingen die ik kan proberen?

De enige instelling die ik ken zit in het “Weergave en Geluid” menu (zie mijn eerdere post hierover). Helaas werkt dit al een tijdje niet meer voor mij. Ik kan alleen het geluid bedienen via m’n TV afstandsbediending -- niet meer via de mediabox afstandsbediening 😥


Welkom op onze Community! @majid.hamoumi 

Bedoel je de bediening van het geluid met de afstandsbediening van de Soundbar of met de afstandsbediening van de Mediabox? Laat het mij weten, ik help je graag verder!
 

@Jeroen Brattinga Dank je wel voor je tip! Jammer dat dit voor jou niet meer werkt. Op dit moment is het inderdaad nog niet mogelijk om de TV te bedienen met de afstandsbediening van de Mediabox. Mijn collega’s zijn druk aan het werk om dit wel mogelijk te maken. Ik adviseer je om dit topic in de gaten te houden, hier plaatsen wij alle updates omtrent de Mediabox: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.


Hoi Teresa,

ik bedoelde de bedieining van het geluid van de soundbar met de afstandsbediening van de mediabox.

Omdat deze niet altijd even goed werkt, heb ik ook de afstandsbediening van de tv nodig voor de volumeregeling.

 


Hi @majid.hamoumi wat gebeurt er als je het geluid op Stereo zet?

Ga naar MyTV → Ondertiteling & Audio → Audiosignaal en zet Dolby naar Stereo. Lost dit het voor je op?


Reageer