Skip to main content

Dinsdag 13 februari is alles geplaatst bij mij voor de glasvezel. Modem werkmprima. Maar…… het volume dat wordt geleverd door die nieuwe mediabox is niet goed. Het volume voor de tv kanalen is snoeihard, het volume voor de radiokanalen is fluisterzacht. Deze mediabox doet dus niet wat hij o.a. moet doen, nl. een fatsoenlijk volume leveren. Ik heb  absoluut geen idee hoe ik dit goed kan krijgen. De Odido handleidingen maken me ook niet wijzer en de telefonische helpdesk kon mij ook niet helpen. De reactie was dat zij niets voor me kunnen doen. Ze hebben het doorgestuurd naar een technische dienst (denk ik). De afstandsbediening laat het met de volume regeling ook afweten..

kortom ben ik niet blij met mijn overstap naar Odido. Wie kanen hoe kan ik geholpen worden.

Hi @Gerpo, welkom op onze Community!

Goed dat je hier al met de klantenservice over gesproken hebt. Zou je in de tussentijd het volgende willen uitproberen? Zou je Dolby op Stereo willen zetten? Je gaat naar Instellingen → Ondertiteling & Audio → Audiosignaal en zet Dolby op Stereo. Heeft dit geholpen? 


Hi @Gerpo, welkom op onze Community!

Goed dat je hier al met de klantenservice over gesproken hebt. Zou je in de tussentijd het volgende willen uitproberen? Zou je Dolby op Stereo willen zetten? Je gaat naar Instellingen → Ondertiteling & Audio → Audiosignaal en zet Dolby op Stereo. Heeft dit geholpen? 

Ik kan niet eens ondertiteling en audio vinden bij de instellingen op herbivoor scherm.


Hi @Gerpo, welkom op onze Community!

Goed dat je hier al met de klantenservice over gesproken hebt. Zou je in de tussentijd het volgende willen uitproberen? Zou je Dolby op Stereo willen zetten? Je gaat naar Instellingen → Ondertiteling & Audio → Audiosignaal en zet Dolby op Stereo. Heeft dit geholpen? 

Ik kan niet eens ondertiteling en audio vinden bij de instellingen op herbivoor scherm.

Ik bedoel op het Homepagina van de tv. 


Ah, hij staat onder Display & Sound → Advanced sound settings → Dolby @Gerpo


Reageer