Skip to main content

We zijn deze week voor het eerst aangesloten op Odido glasvezel incl. TV en hebben dus ook een mediabox.

Het koppelen vd afstandsbediening heeft de monteur gedaan. Dit werkte prima, maar na het 2e X starten van het geheel is de koppeling weer verdwenen. Op zich niet zo erg, het onderstaande is vervelender. 

Waarom gaat het wijzigen van het volume in stappen van 7? Mateloos irritant, dan veel te hard, dan weer te zacht.

Hallo @Oonshoes 

Het eerste probleem is bekend bij Odido en is in onderzoek.

https://community.odido.nl/tv-493/nieuw-bij-odido-tv-mediabox-358793


Dankje,

En de vreemde 7 stappen bij volume harder/zachter?


@Oonshoes

Ik heb zelf geen tv van Odido maar je zou dat ook in het bovenstaande topic kunnen aangeven.


@Oonshoes Het klopt, dat het volume met zeven stappen harder/zachter gaat. Ik durf niet te zeggen wanneer/of dit wordt opgelost. Zoals @Waqqas al zei, zou ik het Mediabox topic in de gaten houden. 


Zojuist media box geinstallerd alles werkt op de bekende knoppen na die nog niet werken!

Echter het volume kan niet harder dan 25 is dit in te stellen.


@Edy Het volume van de mediabox kan inderdaad niet harder dan 25. Dat zou ik maximaal laten staan en de rest regelen met het volume van de TV. Als het goed is, kun je dat ook met de afstandsbediening van de mediabox instellen.


Vandaag is de mediabox opnieuw opgestart en er startte direct een firmware update en wat blijkt. Nu werk de afstand bediening zoals het hoort en kan het volume vele malen hoger en de mediabox begint ook met een zender i.p.v het  home scherm.

Nu hopelijk binnen kort een update zodat alle toetsen het op de afstandbediening  het doen.


Reageer