Helaas het is weer terug. Voice over bij specifieke programma’s op discovery. Met name in de ochtend en Wheeler dealers. Mijn buurman die kpn heeft, heeft dit probleem niet. Dus
Hallo,
Voiceover discovery niet fijn om te kijken(luisteren ) naar dit kanaal.
Kan je het zelf veranderen of toch foutje Odido?
Wij hebben bij Discovery een Nederlandse voiceover die de ondertiteling voorleest. Heel irritant om naar te kijken en luisteren. Ik heb gezocht maar de instellingen staan hetzelfde als op andere zenders die dit niet hebben. Hoe krijg ik dit er weer af?
Hier inderdaad ook een Nederlandse voiceover bij Discovery. Mega irritant. Alle tips op internet geprobeerd maar zit niet in de tv. Las dat het 2 jaar terug ook gebeurd is en waarschijnlijk aan het signaal ligt wat Odido uitzend.
Indien mogelijk ontvang ik ook graag een filmpje. Je kunt deze met mij delen in dit topic middels een WeTransfer link.
Ik leg je graag uit hoe je dit doet! Ga naar: https://wetransfer.com/. Onderaan de pagina klik je op 'Ik wil alleen bestanden versturen'. Vervolgens klik je op de blauwe plus knop om bestanden te uploaden. Je vult bij beide opties jouw eigen e-mailadres in. De link naar de bestanden wordt nu naar jouw e-mail verstuurd. Kopieer de link en deel deze met ons in het topic. Alvast super bedankt voor de genomen moeite, we waarderen het enorm!
Als het goed is zou je hier dan het filmpje kunnen zien. Dit is van WheelerDealers zondag 2 juni tussen 9.00 en 10.00uur. Wat ons opvalt is dat het bij oudere afleveringen van het programma gebeurd.
Hi
- Gebeurt dit alleen bij live tv kijken, terugkijken of allebei?:
- Ben je met Wifi verbonden of bekabeld?:
- Op welk apparaat ervaar je het issue?:
- Wanneer je meerdere apparaten hebt, speelt het op één apparaat of beide?:
- Wat is de firmware versie (Mediabox) of software versie (app):
Hi
Beste mensen,
Ik heb dit probleem ook gehad, maar heb het opgelost. Als je op je odido kastje naar de instellingen gaat door eerst op "menu" te drukken (huisje) dan naar "Account" door naar "instellingen" en dan naar "audio en ondertiteling" …
Verander de onderste (zender audio codec) naar Dolby Digital. En sla dit op.
Voor mij is dit de oplossing geweest en sprong hij meteen goed zonder die irritante en vooral slechte voice-over.
Beste mensen,
Ik heb dit probleem ook gehad, maar heb het opgelost. Als je op je odido kastje naar de instellingen gaat door eerst op "menu" te drukken (huisje) dan naar "Account" door naar "instellingen" en dan naar "audio en ondertiteling" …
Verander de onderste (zender audio codec) naar Dolby Digital. En sla dit op.
Voor mij is dit de oplossing geweest en sprong hij meteen goed zonder die irritante en vooral slechte voice-over.
Willen jullie dit ook even doorgeven aan de technische dienst? Want zij belden dat dit niet te veranderen was, omdat het eerder opgenomen programma's waren. Dit vond ik al vreemd want dan zouden andere providers dit ook moeten hebben!?
Ik ga dit ook doorgeven aan mijn collega’s van de technische dienst, zodat zij hier ook van op de hoogte zijn.
Blij te hebben geholpen! Succes allemaal
ik heb sinds enkele maanden precies hetzelfde op Discovery Channel met Wheeler Dealers. Nu ook met live kijken van de aflevering op maandag 10 juni 2024 van 18:30 tot 19:30. Ik heb mijn instellingen op Stereo staan, alleen dan komt dit extra geluidsspoor met voice over door die de ondertiteling opleest. Wanneer ik het geluid verander in de media box naar audio codec Dolby Digital (AC3) heb ik de voice over niet. Alleen dan klinkt op meerdere kanalen het geluid voor geen meter. Dus ik wil het geluid echt op stereo houden! Odido, kom maar met een echte oplossing!
Ik mis echt een knop waar je de voice over aan en uit kan zetten. Dat kan bij alle streamingsdiensten en ook jullie concurrent. Dit was vroeger overal standaard
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.