Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende issue. Sinds vorige week ben ik overgestapt naar glasvezel van T-Mobile. Al met al zeer tevreden maar ik heb 1 vreemde situatie die ik niet opgelost krijg.
Voordat we overstapte hadden we al een abonnement op videoland, ik heb een samsung smart TV waar ik de videoland(V2) app op heb geinstalleerd en op die manier maken we er gebruik van zonder problemen ….. totdat we aangesloten waren op T-Mobile. Als ik een serie probeer te starten dan blijft het scherm volledig zwart en er gebeurd verder niets.
Wanneer ik de TV met een wifi-hotspot verbind werkt alles perfect. Echter op al mijn andere devices (mobiel etc) werkt de videoland app ook zoals het hoort (op de wifi wat dus gewoon weer t-mobile glasvezel netwerk is). Ik zit dus met de situatie dat de combinatie Samsung tizen app VideoLand V2 in combinatie met het T-Mobile netwerkt niet werkt. Ik heb alle stappen die videoland zelf aangeeft om problemen op te lossen al geprobeerd daarnaast heb ik ook ;
- TV een volledige reset gegeven
- Alle apps opnieuw geinstalleerd
- TV van stroom afgehad om reset te forceren
- Via kabel en WIFI geprobeerd
Maar het werkt nog steeds niet. Andere streaming apps als Netflix / Disney+ etc werken wel.
Omdat videoland op andere devices wel werkt lijkt het me niet dat T-Mobile iets blokkeerd (dan zou het daar ook niet moeten werken). Maar omdat de TV switchen naar een wifi hotspot (buiten T-Mobile Thuis netwerk om) wel werkt lijkt me toch dat de combinatie TV App → T-Mobile Thuis niet helemaal werkt zoals hoort.
Heeft iemand enig idee waarom de magische combinatie ‘Videoland V2 (Tizen app) met T-Mobile niet werkt en wat ik er aan kan doen om het wel werkend te krijgen.