Skip to main content
Beantwoord

Videoland via de TV Box

• 27 maart 2019
  • 1 reactie
  • 8084 Bekeken

Hoe kan ik Videoland gebruiken bij t mobiel thuis

Beste antwoord door Brian

Hi @Samantha1997, ik geef je graag meer informatie! Videoland is beschikbaar als aanvulling op je mobiele abonnement en kan je niet gebruiken op je TV Box van T-Mobile Thuis. Maar wees gerust, je kan de Videoland app gebruiken op meerdere devices. Je kan hem bijvoorbeeld rechtstreeks downloaden op veel Smart TV's of deze naar je TV streamen via bijvoorbeeld een Chromecast. Zo hoef je nooit wat te missen met de TV Box van Thuis en Videoland op je andere devices!
Bekijk origineel

1 reactie

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 1 april 2019
Hi @Samantha1997, ik geef je graag meer informatie! Videoland is beschikbaar als aanvulling op je mobiele abonnement en kan je niet gebruiken op je TV Box van T-Mobile Thuis. Maar wees gerust, je kan de Videoland app gebruiken op meerdere devices. Je kan hem bijvoorbeeld rechtstreeks downloaden op veel Smart TV's of deze naar je TV streamen via bijvoorbeeld een Chromecast. Zo hoef je nooit wat te missen met de TV Box van Thuis en Videoland op je andere devices!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen