Skip to main content

overgestapt naar glasvezel en nu blijft videoland en netflix vaststaan …. inmiddels doet netflix het weer maar videoland niet van alles al geprobeerd van stroom af etc etc wat kunnen wij of jullie nog doen

Allereerst welkom op onze Community! @gewoondre 

Ik wil graag dat jij gewoon kunt genieten van alle streamingsdiensten, ik help je dan ook graag verder om dit op te lossen! Gelukkig lees ik dat Netflix inmiddels weer werkt, dat is in ieder geval al een goed begin. Ervaar je dit probleem alleen bij het gebruiken van Videoland? Indien dit het geval is, adviseer ik je om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Mocht je ook echt merken dat de TV Box zelf vastloopt, dan verneem ik dit graag! 


hoi hoi idd alleen videoland heb de app verwijderd en opnieuw erop gezet stroom er af gehad  gereset alle stappen maar nog geen videoland terwijl wij die voor de glasvezel wel hadden en op de laptop heb ik hem wel grt dre


??????

 


graag hoor ik een oplossing want de telefoon en playstation van onze kleindochter werkt hier ook niet ik wil dan ook graag weten of wij nog van het glasvezel af kunnen want dit is niet leuk meer en aangezien wij pas vanaf 16 01 aangesloten zijn op glasvezel denk ik dat de bedenktijd vanaf die datum ingaat toch?

 


en na 13 uur heb ik nog niets gehoord???


Hi @gewoondre, we beantwoorden de berichten altijd op volgorde van binnenkomst, hierdoor kan het soms wat langer duren voor je reactie van ons krijgt dan je gewend bent. 

Ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat jouw diensten weer optimaal gaan werken. Je geeft aan dat Videoland vast loopt en dat de telefoon en PlayStation van jouw kleindochter niet werken. Ik wil je eerst een aantal vragen stellen over Videoland. Is hierbij het probleem dat je de app niet kan openen of loopt de app vast tijdens het kijken? Krijg je een bepaalde foutmelding te zien? En is jouw tv bekabeld aangesloten aan het internet of is deze met de wifi verbonden? 

Wat de telefoon en de PlayStation betreft, wat werkt hier precies niet? Kunnen ze geen verbinding met het internet maken of maken ze wel verbinding met het netwerk en is het internet heel langzaam? Hoe duidelijker je hierin kan zijn, hoe sneller ik je hiermee verder kan helpen! 

Je hebt inderdaad 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat jouw abonnement bij ons aangesloten is. Binnen deze 14 dagen kan je altijd het abonnement nog annuleren, mocht je dit willen. 


Reageer