T-Mobile maakt reclame voor nieuwe klanten (of bij een verlenning van het abo) voor een voucher voor 4 maanden gratis Viaplay. Ik zou graag - als vaste klant voor al meer dan 15 jaar - ook zo'n voucher willen ontvangen. Dus ik verneem graag hoe ik deze in mijn bezit krijg.
Als je als bestaande klant je abonnement verlengd met een jaarcontract krijg je ook deze 4 maanden gratis Viaplay. Let wel op dat je dan ook de nieuwe prijzen en voorwaarden krijgt. Die zijn niet altijd gunstiger dan abonnementen die al langer lopen.
Goedemorgen
Heb je al een internetabonnement voor thuis van T-Mobile? Dan ontvang je vier maanden Viaplay cadeau als je met één jaar verlengt. Hierbij gelden dan nieuwe voorwaarden. Check de meest recente voorwaarden van onze internetabonnementen via deze link.
Wil je verlengen? Vul dit formulier dan in om alvast te pre-orderen, dan nemen we voor 1 maart per mail contact met je op zodat je ruim op tijd klaar zit voor de eerste Formule 1 race.
Jammer weer. T-Mobile is dol op nieuwe klanten, echter bestaande (langdurige) klanten worden niet altijd serieus genomen.
Je krijgt als bestaande klant dezelfde beloning als nieuwe klanten, er wordt alleen gevraagd om je dan weer voor een jaar zeker te verbinden aan T-Mobile. Nu is je abonnement namelijk maandelijks opzegbaar. Het voordeel wat je als bestaande klant dan weer hebt is dat je geen administratiekosten of aansluitkosten betaald. Dat geldt wel voor nieuwe klanten.
Bovendien betaal je in de huidige propositie mogelijk een stuk minder dan nieuwe klanten. Zeker klanten uit het Vodafone en het T-Mobile Uit & Thuis hebben zeer scherpe proposities, waarbij overstappen allerminst loont. En de oude propositie willen houden, en de contractvrijheid, en Viaplay is erg dubbelop. Dat gaat geen enkele aanbieder doen. Ze bieden je de mogelijkheid aan om je langer te verbinden binden en alsnog Viaplay te krijgen tegen dezelfde voorwaarden - zelfs nog een beetje extra korting door geen aansluit- en administratiekosten - dan nieuwe klanten. Nadeel is dat je dan oude voordelen kwijt raakt. Je hebt een keuze, maar én én is niet reëel.
Nou
Alleen zo jammer dat T-Mobile zo duur aan het worden is, waar is de prijsvechter gebleven die de concurrentie aan ging, ik ben bij TM 2.50 duurder uit per maand voor hetzelfde dan ik kwijt ben bij KPN.
Nou
Alleen zo jammer dat T-Mobile zo duur aan het worden is, waar is de prijsvechter gebleven die de concurrentie aan ging, ik ben bij TM 2.50 duurder uit per maand voor hetzelfde dan ik kwijt ben bij KPN.
Dat is dan een persoonlijk iets, ik heb voor mijn Unlimited behoeftes een betere deal bij T-mobile.
Klopt
En prijzen omhoog prima, maar was nu wel ergveel in 1 keer, de groei was er zeker uit op de lage prijzen.
Enige is, je krijgt 100/100 op glas, bij KPN heb ik 50/50, effectief 70/70.
Het was zeker eventjes wennen aan de nieuwe prijzen, dat ben ik 100 procent met je eens. Hopelijk kunnen we het nu weer voor een tijd zo laten; het leven is al duur genoeg as we speak.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.