Beantwoord

Viaplay voucher bestaand abonnement


Reputatie 4

T-Mobile maakt reclame voor nieuwe klanten (of bij een verlenning van het abo) voor een voucher voor 4 maanden gratis Viaplay. Ik zou graag - als vaste klant voor al meer dan 15 jaar - ook zo'n voucher willen ontvangen. Dus ik verneem graag hoe ik deze in mijn bezit krijg.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 24 March 2022, 11:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je als bestaande klant je abonnement verlengd met een jaarcontract krijg je ook deze 4 maanden gratis Viaplay. Let wel op dat je dan ook de nieuwe prijzen en voorwaarden krijgt. Die zijn niet altijd gunstiger dan abonnementen die al langer lopen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @robbietobbie, de vouchers worden enkel uitgegeven wanneer je een nieuwe aanvraag doet óf wanneer je jouw bestaande abonnement met één jaar verlengt. Neem een kijkje in ons speciale Viaplay-topic voor alle ins en outs:

Heb je al een internetabonnement voor thuis van T-Mobile? Dan ontvang je vier maanden Viaplay cadeau als je met één jaar verlengt. Hierbij gelden dan nieuwe voorwaarden. Check de meest recente voorwaarden van onze internetabonnementen via deze link.
Wil je verlengen? Vul dit formulier dan in om alvast te pre-orderen, dan nemen we voor 1 maart per mail contact met je op zodat je ruim op tijd klaar zit voor de eerste Formule 1 race.

Reputatie 4

Jammer weer. T-Mobile is dol op nieuwe klanten, echter bestaande (langdurige) klanten worden niet altijd serieus genomen.

Reputatie 7
Badge +14

Je krijgt als bestaande klant dezelfde beloning als nieuwe klanten, er wordt alleen gevraagd om je dan weer voor een jaar zeker te verbinden aan T-Mobile. Nu is je abonnement namelijk maandelijks opzegbaar. Het voordeel wat je als bestaande klant dan weer hebt is dat je geen administratiekosten of aansluitkosten betaald. Dat geldt wel voor nieuwe klanten.

 

Reputatie 7
Badge +4

Bovendien betaal je in de huidige propositie mogelijk een stuk minder dan nieuwe klanten. Zeker klanten uit het Vodafone en het T-Mobile Uit & Thuis hebben zeer scherpe proposities, waarbij overstappen allerminst loont. En de oude propositie willen houden, en de contractvrijheid, en Viaplay is erg dubbelop. Dat gaat geen enkele aanbieder doen. Ze bieden je de mogelijkheid aan om je langer te verbinden binden en alsnog Viaplay te krijgen tegen dezelfde voorwaarden - zelfs nog een beetje extra korting door geen aansluit- en administratiekosten - dan nieuwe klanten. Nadeel is dat je dan oude voordelen kwijt raakt. Je hebt een keuze, maar én én is niet reëel.

Nou @TAVL en @eric Dat extra voordeel heb je nu even niet, je betaald geen aansluitkosten en geen activatiekosten als je een nieuw abonnement afsluit, daarbij mis je ook de welkoms korting van 4 maanden 30 euro per maand voor internet, gratis TV met eerste decoder.

Alleen zo jammer dat T-Mobile zo duur aan het worden is, waar is de prijsvechter gebleven die de concurrentie aan ging, ik ben bij TM 2.50 duurder uit per maand voor hetzelfde dan ik kwijt ben bij KPN.

 

Reputatie 7
Badge +14

Nou @TAVL en @eric

Alleen zo jammer dat T-Mobile zo duur aan het worden is, waar is de prijsvechter gebleven die de concurrentie aan ging, ik ben bij TM 2.50 duurder uit per maand voor hetzelfde dan ik kwijt ben bij KPN.

 

Dat is dan een persoonlijk iets, ik heb voor mijn Unlimited behoeftes een betere deal bij T-mobile.

Reputatie 7
Badge +16

@Doornekamp33 Die welkomstkorting heeft elke klant ooit een keer gehad: je kunt niet verwachten dat je bij elke aanvraag, zowel nieuw als verlengend, altijd van de lopende kortingen gebruik kunt maken - hoe hard dat allicht ook klinkt. De prijzen zijn inderdaad omhoog gegaan, daar valt niets aan af te dingen. Wat wel zo is, is dat je op een gegeven moment mee moet in de prijsgroei - anders loop je financieel gezien zover achter en zijn de marges te laag om daadwerkelijk stappen te kunnen zetten; zeker met het oog op de uitrol van nog meer eigen Glasvezel en het gebruik van bestaande vezels van bijvoorbeeld andere netbeheerders. Er zijn overigens nog steeds veel combinaties op zowel DSL als Glasvezel waarbij de proposities van T-Mobile inclusief het nieuwe Klantvoordeel goedkoper zijn dan bij de concurrenten. 

 

Klopt @Jason , Maar hier werd als wxtra voordeel aangehaald dat je als bestaande klant geen 30 euro aansluitkosten en 75 euro activatie kosten hoeft te betalen bij verlengen terwijl je dit wel.zou betalen als nieuwe klant, alleen krijgen die het nu ook gratis daarom gaf ik erbij dat je bij verlengen nu minder krijgt dan als nieuwe klant.

En prijzen omhoog prima, maar was nu wel ergveel in 1 keer, de groei was er zeker uit op de lage prijzen.

@eric, Jij zit waarschijnlijk nog op een  oud tariefplan, als ik nu naar T-M zou gaan betaal ik 2.50 meer per maand dan bij KPN, voor hetzelfde, TM prijst zich uit de markt met de TV, 15 euro voor 1 decoder plus 5 euro voor de tweede en dan nog 5 euro voor opnemenl, bij KPN kost dat 10 euro minder namelijk.

Enige is, je krijgt 100/100 op glas, bij KPN heb ik 50/50, effectief 70/70.

Reputatie 7
Badge +16

@Doornekamp33 Aah pardon, ik snap je punt nu beter: dat is inderdaad het geval bij Fiber-aansluitingen. Een erg mooie deal, dan gaat die vergelijking inderdaad niet helemaal op - goed dat je het aanstipt! 👍

Het was zeker eventjes wennen aan de nieuwe prijzen, dat ben ik 100 procent met je eens. Hopelijk kunnen we het nu weer voor een tijd zo laten; het leven is al duur genoeg as we speak.