Wij hebben viaplay toegevoegd aan ons abonnement en willen nu de kwalificatie kijken maar kanaal 140 bestaat niet.
Hallo
Kun je de mediaconverter en/of modem eens even van het stroom halen en is het pakket ook actief volgens je T-Mobile thuis account?
Je hebt het Viaplay abonnement dus via t-mobile besteld? Dan zou het met de aanwijzingen van
Helaas werkt dit niet. We hebben het via tmobile zelf besteld en staat ook bij het abonnement.
Goedemiddag
Is het inmiddels gelukt om kanaal 140 zichtbaar te krijgen? Het kan soms eventjes duren na de bestelling voordat het kanaal daadwerkelijk toegevoegd wordt aan je abonnement. Zou je de tip van Waqqas willen uitvoeren? Ik zie namelijk dat het modem al 36 dagen aanstaat en nog niet van een herstart voorzien is. Probeer tegelijkertijd eens de TV Box te herstarten - houd beiden 20 seconden stroomloos. Hierna zou het kanaal sowieso zichtbaar moeten zijn.
Bij mij werkt het ook niet.dus verklaar jullie nader. Ik wil namelijk via jullie kijken op een tv met alleen een tv box en dit is geen smart tv.
Hi
Hie kan ik dit toevoegen want ik ben via jullie klant geworden bij viaplay
Hi
Als ik dit doe krijg ik dan geen dubbele kosten? Want ikheb al viaplay sinds het begin en betaal ju rechtstreeks aan hen maar heb het via jullie aangevraagd
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.