Skip to main content

Goedemorgen, ik heb afgelopen week mijn mailadres aangepast in mijn Odido-account en vervolgens ook bij Viaplay.

Op Viaplay kan ik inloggen en zie ik zoals normaal mijn profielen, maar er is opeens geen abonnement meer gekoppeld. Binnen mijn Odido-omgeving zie ik nog wel gewoon staan dat ik een Viaplay abonnement heb. Ik heb Viaplay al gesproken, maar die zeggen niets te kunnen doen. Ze bevestigen wel dat de link met Odido opeens weg lijkt te zijn.

Kan ik mijn Viaplay op een of andere manier vanuit de Odido-kant weer koppelen/activeren/een schop geven? Heb al gezocht in mijn mail en in de online omgeving naar activatiecodes of zo, maar die lijken er niet te zijn.

Alvast bedankt.

Hoi @m4v21, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Wanneer je het e-mailadres wijzigt, snapt het systeem dat de accounts aan elkaar koppelt niet dat je nu een andere gebruikersnaam hebt (technisch gezien). Die koppeling moet dan opnieuw gemaakt worden. Het probleem ligt bij Viaplay in dit geval. Ik zie in jouw Mijn Odido account inderdaad dat Viaplay gewoon nog actief is en zie ook staan aan de achterkant bij ons in het achterliggende systeem dat de koppeling geactiveerd is:

 

 

Viaplay dient dit opnieuw te koppelen, dat kunnen wij niet doen. Veel succes!


Hoi @m4v21, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Wanneer je het e-mailadres wijzigt, snapt het systeem dat de accounts aan elkaar koppelt niet dat je nu een andere gebruikersnaam hebt (technisch gezien). Die koppeling moet dan opnieuw gemaakt worden. Het probleem ligt bij Viaplay in dit geval. Ik zie in jouw Mijn Odido account inderdaad dat Viaplay gewoon nog actief is en zie ook staan aan de achterkant bij ons in het achterliggende systeem dat de koppeling geactiveerd is:

 

 

Viaplay dient dit opnieuw te koppelen, dat kunnen wij niet doen. Veel succes!

Bedankt, Jason. Ik had zondag al anderhalf uur aan de lijn gehangen met de zondagsdienst van ViaPlay, maar die kregen het niet voor elkaar. Gisteravond via de chat had ViaPlay support het binnen drie minuten geregeld 😅 Het werkt weer 👍🏻


Reageer