Skip to main content

Goeiedag,

Afgelopen week het abonnement op Viaplay overgezet naar T-Mobile Thuis. Verliep allemaal prima. Complimenten.

Gisteren gekeken via kanaal 140. Prachtige beelden. Niks te klagen.
Elders in huis via een TV Stick en de android app T-Mobile naar kanaal 140 gekeken. Ook prima. 

En dan is hier de maar……………… Op een andere tv zit ook een Google TV en daarop de Android app T-Mobile TV. Aldaar is het hele kanaal 140 niet te vinden. Op mijn mobiel ook niet.

Vreemd. Kan iemand mij vertellen waarom op de ene app van Android naar Viaplay kijken wel mogelijk is en de andere niet?
Gewoon uit nieuwsgierigheid.

@paulklaverstijn fijn om te lezen dat je tevreden bent. Viaplay Xtra is alleen beschikbaar op de ‘grote schermen’ zoals de TV Box en de smart-tv apps via je T-Mobile aansluiting. Wij mogen deze zender niet aanbieden via TV Anywhere.

Het is wel vreemd dat je de zender niet op je Google TV te zien krijgt. Kan het heel toevallig zijn dat je daarop een ander TV-account gebruikt? Heb je geprobeerd of het opnieuw installeren van de app of het legen van de cache (via Android instellingen) een oplossing biedt?


Hallo @Hans-Juriën ,

 

Heb de app opnieuw geinstalleerd en nu werkt allea zoals het moet.

 

Dank.

 

Groet,

Paul


Super om te lezen dat het nu weer top werkt @paulklaverstijn! Merci voor de update en veel kijk-plezier.