Skip to main content

via tv app niet terugkijken of tv gids?

• 5 april 2023
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

Ik heb op beide tv's na veel gedoe de t-mobile tv app erop (1 via een nieuwe Chromecast,want  via een oude lukte dit niet en 1 lukte wel op de tv)

Maar kan op beide tv's , geen tv gids openen en dus niet terug kijken.. klopt dit? 

Wel via de t-mobile anywhere app, maar die staat op mijn mobiel: en kan ik wel verbinden met de nieuwe Chromecast,  maar niet met oude en/of tv boven....en daar wou ik nou net terug kijken...

Heel vervelend dit, wij zijn net overgestapt van online; waar de app gewoon overal werkte.

Kan dit anders?

Uitgelichte reactie

6 april 2023

Hoi @Car504, goed dat je hulp inschakelt, ik help je graag om alle mogelijkheden van de T-Mobile TV App te ontdekken!

De gebruiksaanwijzingen om de gids te openen in de T-Mobile TV App vind je hier:

Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten. Het liefst zie ik je snel ongeremd van TV genieten! 🙂

1 reactie

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 6 april 2023

Hoi @Car504, goed dat je hulp inschakelt, ik help je graag om alle mogelijkheden van de T-Mobile TV App te ontdekken!

De gebruiksaanwijzingen om de gids te openen in de T-Mobile TV App vind je hier:

Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten. Het liefst zie ik je snel ongeremd van TV genieten! 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen