In de nieuwe TV-app (op mijn Samsung TV) is een overzicht te zien van de gehuurde films en dagkaarten. Hoe kan ik de oude gehuurde films/dagkaarten verwijderen. Onze kinderen hoeven niet te zien wat pap en mam gehuurd hebben…
Hi
Dit moet als het goed is gewoon werken. Lukt het als je naar www.tv.odido.nl gaat en inlogt met je gegevens en dan Profiel → Rented. Kun je ze daar wel verwijderen? Als je je klantnummer toevoegd in je profiel dan kan ik met je meekijken. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen → Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds → Klantnummer: ABC12345.
Hai Tommie,
Dankjewel voor je reactie. De gehuurde films lijst is leeg op mijn computer, hier staat de oude dagkaart dus niet op. In de app op mijn Samsung TV staat de oude dagkaart wel weergegeven, hier kan ik niets verwijderen. Op de IOS app kan ik de gehele gehuurde films optie niet terugvinden.
Ik zie graag je reactie tegemoet.
Wat gebeurt er als je de app verwijderd en opnieuw installeerd
Dan is deze oude dagpas nog steeds zichtbaar. Op al mijn profielen trouwens, ook het profiel waar niets op gehuurd/geactiveerd is.
Zou je je klantnummer eens willen toevoegen aan je profiel
Ik heb mijn klantnummer in mijn profiel gezet, kan je daarmee verder?
Wil je mij alvast laten weten om welk type Samsung TV het gaat, softwareversie en bouwjaar het gaat? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!
De gegevens van mijn TV zijn:
Model: Samsung QE55Q90RALXNN
Softwareversie: 1406.4
Bouwjaar: 2019
Alvast bedankt voor het nakijken.
Beste Teresa,
Heb je inmiddels al een update voor me?
Zou je eens de Cache van de app willen verwijderen
Hai Tommie, ik heb de cache van de app verwijderd. Dit heeft helaas niet geholpen. Kunnen jullie niet bij mijn klantgegevens deze oude geactiveerde dagpas verwijderen?
Groeten
Ik heb wat navraag gedaan bij het TV-team en het blijkt dat dit inderdaad een bug is
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.