Skip to main content

Verwijderen oude gehuurde films en dagkaarten

  • February 20, 2024
  • 14 reacties
  • 265 Bekeken

In de nieuwe TV-app (op mijn Samsung TV) is een overzicht te zien van de gehuurde films en dagkaarten. Hoe kan ik de oude gehuurde films/dagkaarten verwijderen. Onze kinderen hoeven niet te zien wat pap en mam gehuurd hebben…

February 21, 2024

Hi @Wvboxtel, welkom op onze Community!

Dit moet als het goed is gewoon werken. Lukt het als je naar www.tv.odido.nl gaat en inlogt met je gegevens en dan Profiel → Rented. Kun je ze daar wel verwijderen? Als je je klantnummer toevoegd in je profiel dan kan ik met je meekijken. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

14 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16103 reacties
  • February 21, 2024

Hi @Wvboxtel, welkom op onze Community!

Dit moet als het goed is gewoon werken. Lukt het als je naar www.tv.odido.nl gaat en inlogt met je gegevens en dan Profiel → Rented. Kun je ze daar wel verwijderen? Als je je klantnummer toevoegd in je profiel dan kan ik met je meekijken. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • February 21, 2024

Hai Tommie,

 

Dankjewel voor je reactie. De gehuurde films lijst is leeg op mijn computer, hier staat de oude dagkaart dus niet op. In de app op mijn Samsung TV staat de oude dagkaart wel weergegeven, hier kan ik niets verwijderen. Op de IOS app kan ik de gehele gehuurde films optie niet terugvinden.

 

Ik zie graag je reactie tegemoet.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16103 reacties
  • February 22, 2024

Wat gebeurt er als je de app verwijderd en opnieuw installeerd @Wvboxtel? Staan ze er dan nog steeds tussen of niet meer? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • February 22, 2024

Dan is deze oude dagpas nog steeds zichtbaar. Op al mijn profielen trouwens, ook het profiel waar niets op gehuurd/geactiveerd is.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16103 reacties
  • February 22, 2024

Zou je je klantnummer eens willen toevoegen aan je profiel @Wvboxtel? Dan kan ik met je meekijken! 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • February 22, 2024

Ik heb mijn klantnummer in mijn profiel gezet, kan je daarmee verder?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4872 reacties
  • February 23, 2024

@Wvboxtel Dank je wel, ik heb jouw abonnement gevonden! Op dit moment weet ik eigenlijk niet hoe je dit oplost, maar ik ga dit a.s. maandag gelijk voor je navragen. 

Wil je mij alvast laten weten om welk type Samsung TV het gaat, softwareversie en bouwjaar het gaat? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • February 23, 2024

De gegevens van mijn TV zijn:

Model: Samsung QE55Q90RALXNN

Softwareversie: 1406.4

Bouwjaar: 2019

Alvast bedankt voor het nakijken.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4872 reacties
  • February 26, 2024

@Wvboxtel Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb het vanochtend direct gevraagd, maar ik heb nog geen update. Zodra ik meer weet, laat ik het gelijk weten in dit topic. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • March 13, 2024

Beste Teresa,

 

Heb je inmiddels al een update voor me?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4872 reacties
  • March 14, 2024

@Wvboxtel Ik heb nog geen reactie ontvangen, ik ben er gelijk nogmaals achteraan gegaan. Zodra ik iets hoor, laat ik het je gelijk weten! 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16103 reacties
  • March 14, 2024

Zou je eens de Cache van de app willen verwijderen @Wvboxtel


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • March 14, 2024

Hai Tommie, ik heb de cache van de app verwijderd. Dit heeft helaas niet geholpen. Kunnen jullie niet bij mijn klantgegevens deze oude geactiveerde dagpas verwijderen?

 

Groeten


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16103 reacties
  • March 15, 2024

Ik heb wat navraag gedaan bij het TV-team en het blijkt dat dit inderdaad een bug is @Wvboxtel. Ook wij kunnen het niet handmatig voor je verwijderen maar dit wordt opgelost bij een volgende update!