Hi @Michel281, goed dat je dit aankaart.
Dit heb ik nog niet eerder gezien maar kan inderdaad een bug zijn. Kan je de opname eens verwijderen op een ander apparaat? Via je telefoon met de app of via de webbrowser? Kan je kijken of het daar wel lukt?
@Michel281, goed dat je dit aankaart.
Dit heb ik nog niet eerder gezien maar kan inderdaad een bug zijn. Kan je de opname eens verwijderen op een ander apparaat? Via je telefoon met de app of via de webbrowser? Kan je kijken of het daar wel lukt?
Hoi @Tommie van Odido ,
Ik heb de bewuste opname op mijn Samsung tablet in de Odido app voor Android zonder problemen kunnen verwijderen.
Ik vraag me af of er niks in de application log of system log terug kan worden gevonden? Het lijkt me wel raadzaam om logging ingeschakeld te hebben.
Als ik iets verder kan doen dan hoor ik het graag.
Dan lijkt het inderdaad gerelateerd te zijn aan de app @Michel281. Is dit bij alle opnames zo of alleen toevallig bij deze?
Dan lijkt het inderdaad gerelateerd te zijn aan de app @Michel281. Is dit bij alle opnames zo of alleen toevallig bij deze?
Op dit moment zijn er geen opnames maar vanavond wordt een opname gemaakt en dan ga ik even kijken of dat structureel een probleem is of incidenteel @Tommie van Odido
Dan lijkt het inderdaad gerelateerd te zijn aan de app @Michel281. Is dit bij alle opnames zo of alleen toevallig bij deze?
Hoi @Tommie van Odido ,
Ik had vanavond een geplande opname op dezelfde manier gewist en dat ging wel goed. Toch wil ik jullie vragen om dit te onderzoeken want het zal heus wel opnieuw gebeuren.
Tx
Bedankt voor het testen @Michel281. Gelukkig ging het deze keer wel goed. Het kan natuurlijk ook een foutje zijn geweest met de opname waardoor het niet soepel ging. Houd het in de gaten en als het nog een keer voorkomt laat het gerust weten!
Bedankt voor het testen @Michel281. Gelukkig ging het deze keer wel goed. Het kan natuurlijk ook een foutje zijn geweest met de opname waardoor het niet soepel ging. Houd het in de gaten en als het nog een keer voorkomt laat het gerust weten!
Hey @Tommie van Odido ,
Ik wilde gisteren opnieuw een opname verwijderen en toen bleef hij weer zo'n 10 à 15 seconden rondtollen. Ik dacht bij mij oei niet weer hè, maar na zo'n 15 seconden werd de opname verwijderd. Het lijkt erop dat de opdracht tot verwijderen in een wachtrij is komen te staan alvorens de opname daadwerkelijk werkelijk verwijderd werd.
Het kan inderdaad soms wat langer duren voordat een opname verwijderd is @Michel281. Dit verschild per grootte van de opname.
Het kan inderdaad soms wat langer duren voordat een opname verwijderd is @Michel281. Dit verschild per grootte van de opname.
Bedankt voor je snelle antwoord. Als inderdaad mijn opdracht om een opname te wissen in de cloud in een wachtrij wordt geplaatst dan is het op zijn plaats om de gebruiken daarvan op de hoogte te brengen. Zou dat een idee zijn dat ik in een andere draad kan plaatsen maar dan moeten we wel zeker weten dat het een wachtrij-issue betreft.
In de stabiele vorige versie van de Odido TV app, ook in de Android-versies, heb ik zoiets nog niet eerder meegemaakt. Dat doet weer afbreuk aan mijn vermoeden dat het een wachtrij-dingetje is...