Ik had al contact opgenomen met de klantenservice maar die konden mij ook niet verder helpen.
Ik heb hetzelfde probleem.
En als je een aantal serie opnames hebt ingesteld, kun je niets meer opnemen omdat je dan de melding krijgt: helaas geen ruimte voor nieuwe opnames, verwijder alle geplande opnames.
Bij de opnames zelf is voldoende schijfruimte. Erg vervelend en niet gebruiksvriendelijk.
Hey
Dat is niet zo mooi! Ik voer graag een fabrieksreset voor je uit om dit probleem op te lossen. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Let wel op dat bij een fabrieksreset alle opgenomen programma's komen te verdwijnen. Ik hoor graag van je!
Goedemorgen, mijn opnames lopen inmiddels vol door herhalende opnames. Ik snap niet helemaal waarom dit nog niet gefikst is? Of zie ik het verkeerd en kan ik het nu wel zelf verwijderen zonderen een reset te laten doen? Groetjes Nick
Hi
Mocht je het fijn vinden om liever gebruik te maken van Cloud Opnemen, kan dat ook. Ook hier vind je alles over op onze Wiki:
Mocht dit je interesse hebben, dient wel de TV Box te worden geruild, waarna de overgang in werking kan worden gezet. Laat het mij weten wat je prefereert!
Bedankt voor het bericht. Ik denk een fabrieksreset want heb al wat dingen geprobeert. Ik weet niet of dat gelijk kan of snachts? Over cloud opnemen en een ander kastje zal ik daarna over nadenken.
Groetjes Nick
Hi
Ja dat kan. Ik kan vanavond zien of het allemaal goed is gegaan en als ik nog vragen heb hoort je het. Dankjewel
Hi
Bedankt opnames zijn eraf. Goed geregeld dankjewel. Fijn weekend!
Goedenavond, ik zie nu dat de herhalende opnames nog wel opgenomen gaan worden in gepland. Kan dat ook er helemaal uit? Anders heb ik over een paar weken de box opnieuw vol.
Ik weet trouwens niet hoe dat kan want er is nog niks opgenomen verder. Heb nu alles er handmatig uitgehaald. Volgende week check ik het nog een keer.
Groetjes Nick
Hi
Goedemorgen bedankt voor jouw reactie. Ik zag gisteravond al dat mijn eerder herhalende opnames opgenomen werd. Ik had de box vol staan met deze opnames die zijn er allemaal uit maar de opnames die ik ingesteld had gaan gewoon verder met opnemen. Dat is er dus niet uitgehaald.
Groetjes Nick
Hi
- Menu > On Demand > Opnames
- Gepland > Kies de opname
- Bewerk opname > Verwijder herhalende opnames
Lost dit het probleem op?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.