Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Is dat op te lossen?
Helaas is er nog niets met dit probleem gedaan.
Word het NPO nieuws door de lokale omroepen niet vertraagd na de uitzending uitgezonden vandaar de vertraging? iets dat je ook ziet als de zelfde voetbalwedstrijd op zowel Fox (13) als Foxsport 1 is.
Nee. Nieuws bij LOM start om exact het hele uur. Daarbij staat de klok op kanaal 749 ook in beeld en die loopt zo' 10 minuten achter.
Viel me op dat bij diverse lokale omroepen de tijd niet synchroon loopt
Hi all, we zijn hier verder ingedoken en de oorzaak ligt in de manier waarop de lokale zneders uitzenden (unicast). Dit is daarom neit iets dat we op korte termijn op kunnen lossen. Ik snap dat dit misschien niet het antwoord is waar jullie op hoopten maar ik wil dit graag eerlijk communiceren. Bedankt voor jullie meldingen hierover!
Bedankt voor het antwoord. Het blijft merkwaardig dat andere providers (Ziggo en KPN) dit probleem niet hebben.
Ter informatie; Abonnees van T-Mobile mogen van de Lokale Omroep Mill niet meedoen aan hun Telebingo omdat ze door de vertraging altijd tien minuten te laat hun bingo melden. Niet zo'n beste reclame als je dat leest in de huis aan huis kranten. Als enige provider in Nederland!! Het blijft onbegrijpelijk.
Goedemorgen
UPDATE: dit ligt nog steeds aan de manier van uitzenden en is momenteel niet oplosbaar. Sorry voor het ongemak!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.