Skip to main content

Goedemorgen allemaal,

 

Sinds vorige week ben ik overgestapt naar tmobile glasvezel en tv. Ik kijk tv via de tmobile app op de nvidia shield media stream box.

Nu heb ik het probleem dat als ik het beeld op pauze heb gezet het beeld en het geluid vervolgens (als ik weer verder ga kijken) een half keer zo snel wordt afgespeeld. Dus mensen praten ineens een stuk sneller en ook het beeld is dus sneller. Als ik live tv kijk dan heb ik hier geen last van. Ook via andere apps en ook tv via app van andere provider heb ik hier geen last van.

 

Iemand een idee wat dit kan zijn? 

 

Alvast bedankt! 

@Hyperion @Stefan-Z @Marksman er is momenteel een testversie van de app beschikbaar die dit probleem op zou moeten lossen. Je kunt deze versie installeren via:

Als je de aangegeven stappen volgt, zal de testversie op jouw apparaat geïnstalleerd worden. We horen graag of het probleem met deze versie is opgelost.


@Hyperion @Stefan-Z @Marksman er is momenteel een testversie van de app beschikbaar die dit probleem op zou moeten lossen. Je kunt deze versie installeren via:

Als je de aangegeven stappen volgt, zal de testversie op jouw apparaat geïnstalleerd worden. We horen graag of het probleem met deze versie is opgelost.

Ik heb zojuist de beta versie geïnstalleerd. In het eerste opzicht lijkt het erop dat het probleem inderdaad verholpen is. Ik zal het de komende dagen verder testen om na te gaan of dit inderdaad het geval is.


Hoi,  dit speelt nog steeds (1.5× te snel na pauze) !!!


@Hyperion @Stefan-Z @Marksman er is momenteel een testversie van de app beschikbaar die dit probleem op zou moeten lossen. Je kunt deze versie installeren via:

Als je de aangegeven stappen volgt, zal de testversie op jouw apparaat geïnstalleerd worden. We horen graag of het probleem met deze versie is opgelost.

Ik heb zojuist de beta versie geïnstalleerd. In het eerste opzicht lijkt het erop dat het probleem inderdaad verholpen is. Ik zal het de komende dagen verder testen om na te gaan of dit inderdaad het geval is.

Ook na meerdere weken te hebben getest lijkt het er inderdaad op dat in de beta versie het probleem is verholpen!


Hi @Jaykay68, heb je ook de laatste versie van de App gedownload? Deze is sinds 31 augustus voor iedereen beschikbaar en pakt dit probleem aan. Mocht jij inderdaad van de nieuwste versie van de App gebruikmaken, dan ga ik hier meteen voor je achteraan.

Hi @Hyperion, super fijn om te lezen! 😊 Dankjewel voor het aangeven.