Skip to main content

Sinds begin augustus T-Mobile TV klant geworden. Helaas de geleverde Entone 85 box is een drama voor ons.

  •  Gekozen zenders bevriezen na enkele seconden en kunnen alleen herstart worden via de play knop en ‘hervatten’ of ‘start van begin’ kiezen. Zenders zonder deze optie zijn niet te bekijken.
  • Zender wisselen (zappen) is vanwege bevriezen van de beelden na enkele seconden niet mogelijk.
  • Sommige zenders hebben geen geluid, zoals ESPN-2, - 3, NPO nieuws, etc In TV-anywhere hebben deze zenders wel geluid.
  •  Bij opstarten moeten vele zenders eerst ontgrendeld worden, zoals RTL 4, Veronica. Net 5, SBS 9, etc, terwijl er geen kinderslot actief is.

We hebben vorige week de voeding uit de box getrokken en na 10 seconden er weer ingedaan. De box laat zien dat er een update wordt opgehaald etc, maar de problemen blijven.

Vandaag na de aangekondigde update (TV box stond vannochtend aan), waren de problemen niet opgelost. Vervolgens hebben we de voeding er weer uitgetrokken en er weer ingedaan. De TV box laat weer zien dat er een update wordt opgehaald etc, maar de problemen zijn niet opgelost


We hebben alle opties onder instellingen/TV-box:

    TV Menu herstarten
    Reset TV-box
    Default settings

Geen van deze resets/herstarts heeft geholpen.


TV box info:

    Versie: Video MSA V600R019C10NLD01-EPG-202110722-7478v
    TV-box typ: ENTONE-85
    Firmware: 20.2.86.0.4_build2-etv-vas-tvxagv

Ter info: het profiel staat op alle leeftijden


Ik denk dat uit bovenstaande ervaringen met T-mobile TV wel blijkt dat wij zeer ontervreden zijn met dit product. Wie kan bovenstaande problemen voor ons oplossen? 

Onze TV box ziet er uit als bijgevoegde foto, maar laat bij reboot de naam Amino met een het Amino logo. In de software staat bij TV-box ,Entone-85?

 


Hallo @Gert32 

Het kinderslot moet zo hoog mogelijk staan op 18 dus. Staat hij op AL dan blokkeerd hij het meeste.

Onder op het tv kastje staat het model 610 of 7x 

Heb je het tv kastje aangesloten met de bijgeleverde utp rechtstreeks op het modem of zit hier iets tussen zoals een netwerk switch of een powerline adapter ?

Werkt je internet verbinding verder goed ? En welke snelheid haal je met een speedtest op speedtest.net of fast.com


Hallo @Hidden.nld,

Dank voor je antwoord.

  • Onder de TV-box staat 7x.
  • De internetsnelheid is prima.
  • De leeftijdsgrens box van AL naar 18 lost het kinderslot issue op :-)
  • De TV-box rechtstreeks op het modem aansluiten lost het bevriezen van het beeld bij zender-wisselen  op :-)
  • Het wegvallen van het geluid lijkt veroorzaakt te worden door de verbinding met onze geluidsinstallatie. Een wijziging in de instellingen van de TV-box heeft het issue verholpen :-)

Heel erg bedankt namens een nu tevreden gebruiker van het systeem :-D

 


Reageer