Skip to main content

Hallo HAllo, vandaag is mijn Odido internet en TV online gegaan.

soms moet ik een zender van het slotje halen.

ik heb in het profiel bij  leeftijdrens all staan, maar wat is het verschil tussen 18 en All? ik wil die irritante vraag niet.in geen van  mijn profielen Alles mag gewoon open staan. Hoe krijg ik dat voor elkaar.

en eigenlijk wil ik ook geen code op mjn profielen die ik steeds moet invullen. dus gewoon een profiel kiezen en TV kijken. Kan dat?

Hi @dsimons2710, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

All houd in dat alle leeftijden het kunnen bekijken en daardoor worden de zenders vergrendeld. Als je alles wilt kijken zonder pincode dan moet je hem op 18 zetten! Alleen de erotieke zenders kun je niet bekijken zonder slotje, daar zit standaard een slot op (mits je die in je pakket hebt zitten). 

Hi @dsimons2710, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

All houd in dat alle leeftijden het kunnen bekijken en daardoor worden de zenders vergrendeld. Als je alles wilt kijken zonder pincode dan moet je hem op 18 zetten! Alleen de erotieke zenders kun je niet bekijken zonder slotje, daar zit standaard een slot op (mits je die in je pakket hebt zitten). 

kijk! dan snap ik het ! dank je.

weet je ook hoe, als het kan, ik de profiel  code kan verwijderen zodat we die niet steeds hoeven in te voeren? 

Volgens mij kan dat alleen als je 1 profiel hebt ingesteld @dsimons2710. Je kan dacht ik wel een profiel instellen als “default” en dan moet hij standaard naar dat profiel gaan. Ik weet niet zeker of dit het pincode euvel oplost.

Reageer