Beantwoord

Veronica in 1080 en niet in 1080p uitgezonden

  • 26 April 2021
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 2

Ik zie duidelijk kwaliteit verschil tussen Veronica op t-mobile tv ontvanger en zowel op de tv anywhere op de apple tv. Bij Nlziet is de kwaliteit van Veronica hoger 1080p

Op de appletv en dan de tv anywhere appkan je bij Veronica ook max 1080 kiezen ipv 1080P

 

Bij andere zenders (rtl of sbs) kan je wel 1080P kiezen.

 

Is dit een fout of wordt er geen hogere kwaliteit aangeleverd?

 

update: nu een week verder kan je wel 1080p kiezen.

icon

Beste antwoord door Lisa 28 April 2021, 12:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @pvdh14, scherp opgemerkt! Dankjewel voor jouw toelichting en extra update! Fijn om te horen dat jij nu ook voor 1080p kunt kiezen. Graag wil ik er wel bij vermelden dat dit geen fout is, maar dat wij enkel leveren op 1080i. De resolutie wordt dan ook nooit op 1080p aangeleverd, maar jij kunt toevallig met de TV Boxen die jij in jouw bezit hebt wel deze optie kiezen. Is dit helemaal duidelijk voor jou? Laat het vooral weten als jij nog andere vragen hebt, want ik help je graag! 💪

Reputatie 2

Hi @Lisa 

Bedankt voor je antwoord.

Kan je mij dan wel uitleggen waarom je collega’s op dit forum in andere topics weer aan raden om de ontvanger op 1080p te zetten ipv 1080i

Wat is volgens hun dan de toegevoegde waarde om deze op 1080p te zetten als het nieuwe platform alleen 1080i uitzend?

 

Dus wat is nu de beste instelling?

 

 

 

 

Reputatie 7

Hi @pvdh14, hele terechte opmerking van je! Zojuist heb ik in het onderstaande topic een uitgebreide reactie gegeven: 

Er werd hier verkeerde informatie doorgespeeld. Ik raad jou dan ook om jouw resolutie als volgt in te stellen: 1080i op 50Hz. Dit is de ideale resolutie voor onze TV stream. Ik hoop dat mijn reactie in het andere topic helemaal helder voor jou is. Zo niet, schroom dan niet om aan de bel te trekken! 😊

Reputatie 2

@Lisa 👍 Dan is het (lijkt mij) nu duidelijk en het verklaard ook gelijk dan als je de tv box naar fabrieksinstellingen zet deze standaard op 1080i komt te staan. Bedankt voor de uitleg!

Reputatie 7

Hi @pvdh14, heel graag gedaan! Yes, precies. Weet dat ik bij andere brandende vragen, hier ook weer voor je klaar sta! 🎉

Reageer