Skip to main content
Goedenavond,



Allereerst mijn compimenten over de nieuwe look van de TV Anywhere app.

Echter, sinds de upgrade werkt hij niet meer naar wens, hapert steeds, meer foto's kijken dan TV, als je geluk hebt en hij loop wel door dan loopt hij inees spontaan vast.



Dit gebeurd op zowel mijn tablet als mijn smartphone. App al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Ook de toestellen gereset, alles helaas geen effect.



Contact met de webcare leverde het antwoord op dat er inderdaad een paar bugs in zitten, maar wanneer deze opgelost werden kon men niet zeggen.



Nu hoop ik dat jullie hier mij kunnen helpen zodat we weer op onze mobiele apparatuur gebruik kunnen maken van de TV Anywhere app, op dit moment maar ik gebruik van de Ziggo App, moet denk ik niet nodig zijn.
Bij mij loopt na aanloopproblemen de stream goed door. Helaas is de beeldkwaliteit erg slecht. En ja, het schuifje staat op hoge kwaliteit en de wifi is hier bijzonder snel.
Bij mij loopt na aanloopproblemen de stream goed door. Helaas is de beeldkwaliteit erg slecht. En ja, het schuifje staat op hoge kwaliteit en de wifi is hier bijzonder snel.

Hopelijk hebben we hier vandaag een oplossing voor en een nieuwe versie van de app beschikbaar die dit probleem oplost.
Hi a3winters!



Bedankt voor het compliment over de look, dat vinden we leuk om te lezen! We houden je graag op de hoogte van alles rondom de app. In het topic over de nieuwe TV Anywhere app geven we updates. Deze pagina kun je checken als je in te toekomst meer wilt weten!
Heb je veel aan, aan een nieuwe look. Als die app niet meer werkt terwijl het voorheen gewoon goed was.
Hoi MartinJ1956,



Ik zie dat je vraag hier wordt besproken: TV Anywhere op de PC/Laptop via Bluestacks.



Het is niet toegestaan om meerdere topics te gebruiken voor hetzelfde punt. Zie hier een overzicht van onze huisregels op de Community.
Bij mij loopt na aanloopproblemen de stream goed door. Helaas is de beeldkwaliteit erg slecht. En ja, het schuifje staat op hoge kwaliteit en de wifi is hier bijzonder snel.

Hopelijk hebben we hier vandaag een oplossing voor en een nieuwe versie van de app beschikbaar die dit probleem oplost.




De app werkt nu uitstekend, zowel op mijn tablet als op de mobiel!
Yes! Bedankt voor de update, knakworst55! 🆒
Bij mij werkt de app, ondanks de update van eind mei, nog steeds erg slecht. Beeld blijft steeds hangen. Ik heb de snelste wifi variant die er bij jullie te krijgen is. Slechte beeld is het geval op alle mobiele apparaten in huis. Ook buitenshuis is het beeld slecht. Als ik dezelfde voetbalwedstrijd via de NOS kijk, dan is het beeld wel prima, helder en vloeiend. Het ligt derhalve niet aan de wifi of het apparaat, maar kan alleen, vermoed ik, aan de app liggen. Ik begrijp dat meer mensen daar last van hebben, als ik op dit forum en in de play store kijk.... Is er al zicht op een oplossing?
Hoi @Bernd_Evers



Bedankt voor het melden. Ik ga hier meteen achteraan. Kun je mij laten weten welk toestel je gebruikt, welke software versie hierop draait en hoe het beeld er uitziet? Krijg je ook wel eens een foutmelding? Zo ja, welke?



Je hebt de 10 stappen van dit TV Anywhere topic ook doorlopen?
Hallo Sander,

Je collega Hans-Juriën is hier ook al mee bezig als het goed is. Ik gebruik de TV Anywhere app op een Sony Xperia Z5. De software versie is Nougat 7.1.1. Het beeld blijft steeds hangen en springt daarna weer door. Tevens valt het geluid geregeld uit. Ik gebruik de app ook op een ipad. Dit is een ipad 2 en hier draait software versie 9.3.5 (13G36) op. Ook hier blijft het beeld steeds hangen. Tevens valt het geluid steeds weg en krijg ik af en toe de foutmelding "Er is een fout opgetreden". We gebruiken ook nog een ipad mini, die bijgewerkt is naar dezelfdeversie van IOS: 9.3.5(13G36). Ook hier treden de fouten op, zoals op de Ipad.
@Sander ik heb de 10 stappen doorlopen, zonder verbetering...
Hi Bernd, bedankt voor de informatie! Hans-Juriën is hier inderdaad ook al mee bezig, hij is één van onze collega's binnen T-Mobile (niet van Webcare of het Community team) en we hebben regelmatig contact met hem over andere de Tv Anywhere app en hij post regelmatig zelf op deze community 🙂 Ik heb jouw informatie zojuist doorgezet naar onze technisch specialisten zodat we hier mee aan de slag kunnen!

Reageer