Update 01-09-2020
Vandaag hebben we een nieuwe versie van TV Anywhere gelanceerd! Omdat de informatie in dit topic inmiddels verouderd is hebben we deze gesloten. Op zoek naar informatie over het nieuwe TV Anywhere? Klik hier!
Vanaf 16 mei 2018 is de TV Anywhere App vernieuwd! Met alleen maar interessante toegevoegde functies hebben we de app tot een hoger niveau getild. Ben jij ook zo nieuwsgierig naar wat er nieuw is?
Update 11-10-2018: De webversie van TV Anywhere is nu ook te bekijken! Lees er alles over via ons topic: rTopnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!
Dit is er nieuw:
- Nu 28 zenders. De TV Anywhere App is uitgebreid met extra zenders. Je kunt nu wel 28 zenders bekijken via de app.
- Tot zeven dagen terugkijken op alle zenders. "Alle zenders, zeg je?" Jazeker! Met TV Anywhere kun je nu bijna alle programma's tot zeven dagen terugkijken op álle zenders in de app. Heb ik al gezegd dat dat echt op álle zenders is? Dus ook op RTL . Reserveer die bank in je woonkamer maar alvast.
- Stoppen en weer verder kijken. Met de vernieuwde app kun je verder kijken waar je gebleven was. Is jouw treinreis dus net te kort om een hele aflevering van jouw favoriete programma te kijken? No problemo, start de app thuis weer op en kijk verder vanaf waar je gestopt was.
- Favoriete zenders instellen. Wij begrijpen dat je zo snel mogelijk jouw favoriete zender wilt vinden in de app. Daarom kun je nu jouw favoriete zenders instellen. Op het beginscherm zie je direct een overzicht van deze categorie zodra je de zenders hebt ingesteld.
- Eenvoudig zappen. Voor jouw gebruikservaring hebben we het zappen makkelijker en fijner gemaakt. Swipe naar links of rechts om van zender te wisselen. Vlieg maar over het scherm met je vinger!
- Kijk overal in de EU. Zelfs tijdens jouw vakantie in de Spaanse Costa kun je genieten van TV Anywhere. Alle zenders zijn nu standaard overal in de EU te bekijken.
- Automatische activatie. Voorheen vroegen wij je om de optie "TV Anywhere App" te activeren in My T-Mobile Thuis voordat je de app kon installeren en gebruiken. Dat is nu niet meer nodig. Het enige dat je nu nodig hebt is je TV-klantnummer en TV-pincode.
- Apple TV mogelijkheid. TV Anywhere kijken via Apple TV.
- Nu ook beschikbaar in Noorwegen, IJsland en Liechtenstein.
Natuurlijk blijft de optie om te pauzeren en terug- en vooruit te spoelen. Ook kun je nog altijd TV Anywhere streamen via Chromecast. TV Anywhere is ook via Airplay te kijken.
Hoe kan ik gebruikmaken van deze toffe TV Anywhere App?
Als je de app al op je telefoon had, kun je deze updaten via Google Play / Apple App Store. Na het voltooien van de update voer je jouw TV-klantnummer en TV-pincode in, daarna: genieten maar! Heb je de app nog niet? Download deze dan voor Android of voor Apple.
Welke nieuwe functie vind jij het handigst/mooist/gaafst? Ik ben benieuwd. Mocht ik je trouwens kunnen helpen met het installeren, inloggen of andere vragen over de TV Anywhere App: laat het me weten. Ik sta voor je klaar!
Probleemoplosser
Heb je opmerkingen, vragen of tips? Laat het ons weten via dit topic! Ook verwijs ik graag naar dit topic: TV Anywhere probleemoplosser. Hier kun je met enkele simpele stappen de TV app weer aan de praat krijgen!