Skip to main content

 

Update 01-09-2020

Vandaag hebben we een nieuwe versie van TV Anywhere gelanceerd! Omdat de informatie in dit topic inmiddels verouderd is hebben we deze gesloten. Op zoek naar informatie over het nieuwe TV Anywhere? Klik hier!

 

Vanaf 16 mei 2018 is de TV Anywhere App vernieuwd! Met alleen maar interessante toegevoegde functies hebben we de app tot een hoger niveau getild. Ben jij ook zo nieuwsgierig naar wat er nieuw is?

Update 11-10-2018: De webversie van TV Anywhere is nu ook te bekijken! Lees er alles over via ons topic: rTopnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!

Dit is er nieuw:

  • Nu 28 zenders. De TV Anywhere App is uitgebreid met extra zenders. Je kunt nu wel 28 zenders bekijken via de app.
  • Tot zeven dagen terugkijken op alle zenders. "Alle zenders, zeg je?" Jazeker! Met TV Anywhere kun je nu bijna alle programma's tot zeven dagen terugkijken op álle zenders in de app. Heb ik al gezegd dat dat echt op álle zenders is? Dus ook op RTL 🙂. Reserveer die bank in je woonkamer maar alvast.
  • Stoppen en weer verder kijken. Met de vernieuwde app kun je verder kijken waar je gebleven was. Is jouw treinreis dus net te kort om een hele aflevering van jouw favoriete programma te kijken? No problemo, start de app thuis weer op en kijk verder vanaf waar je gestopt was.
  • Favoriete zenders instellen. Wij begrijpen dat je zo snel mogelijk jouw favoriete zender wilt vinden in de app. Daarom kun je nu jouw favoriete zenders instellen. Op het beginscherm zie je direct een overzicht van deze categorie zodra je de zenders hebt ingesteld.
  • Eenvoudig zappen. Voor jouw gebruikservaring hebben we het zappen makkelijker en fijner gemaakt. Swipe naar links of rechts om van zender te wisselen. Vlieg maar over het scherm met je vinger!
  • Kijk overal in de EU. Zelfs tijdens jouw vakantie in de Spaanse Costa kun je genieten van TV Anywhere. Alle zenders zijn nu standaard overal in de EU te bekijken.
  • Automatische activatie. Voorheen vroegen wij je om de optie "TV Anywhere App" te activeren in My T-Mobile Thuis voordat je de app kon installeren en gebruiken. Dat is nu niet meer nodig. Het enige dat je nu nodig hebt is je TV-klantnummer en TV-pincode.
  • Apple TV mogelijkheid. TV Anywhere kijken via Apple TV.
  • Nu ook beschikbaar in Noorwegen, IJsland en Liechtenstein.


Natuurlijk blijft de optie om te pauzeren en terug- en vooruit te spoelen. Ook kun je nog altijd TV Anywhere streamen via Chromecast. TV Anywhere is ook via Airplay te kijken.

Hoe kan ik gebruikmaken van deze toffe TV Anywhere App?
Als je de app al op je telefoon had, kun je deze updaten via Google Play / Apple App Store. Na het voltooien van de update voer je jouw TV-klantnummer en TV-pincode in, daarna: genieten maar! Heb je de app nog niet? Download deze dan voor Android of voor Apple.

Welke nieuwe functie vind jij het handigst/mooist/gaafst? Ik ben benieuwd. Mocht ik je trouwens kunnen helpen met het installeren, inloggen of andere vragen over de TV Anywhere App: laat het me weten. Ik sta voor je klaar!

 

 

edf2d719-33a5-457b-8c5d-0cc763056c27.jpg

 

 

 

 

 

 

Probleemoplosser
Heb je opmerkingen, vragen of tips? Laat het ons weten via dit topic! Ook verwijs ik graag naar dit topic: TV Anywhere probleemoplosser. Hier kun je met enkele simpele stappen de TV app weer aan de praat krijgen!

 

 

 

 

@Robchr15 , dank voor de terugkoppeling!



We hebben aan het begin van de avond noodonderhoud uitgevoerd op NPO1 i.v.m. streaming problemen. Dus hopelijk is het geen toeval, maar is het probleem dus gewoon opgelost 😅. Zelf kijk ik nu zonder problemen naar NIG - ARG. Dus laat die bal maar rollen!



We houden het nauwlettend in de gaten. Mocht je toch nog structurele problemen blijven ervaren, laat even weten wanneer precies en op welke zender.



Fijne avond!
@Hans-Juriën komen de thema kanalen ook in de tv anywhere app voor de appletv?
@Hans-Juriën Mooi dat TV Anywhere naar PC/laptop komt. Mijn vraag is dan nog voor welke platformen komt het of wordt het webbased? Mijn main OS is namelijk Linux.
@Hans-Juriën komen de thema kanalen ook in de tv anywhere app voor de appletv?



Ik verwacht dat er voorlopig nog geen thema kanalen toegevoegd zullen worden. Welke had jij persoonlijk in gedachten?



Zoals beloofd zou ik terugkomen op de lanceerdatum van de app voor Apple TV (gen. 4). We wachten nog op vrijgave van de app door Apple. Helaas nog even wachten, hopelijk morgen goed nieuws.
@Hans-Juriën Mooi dat TV Anywhere naar PC/laptop komt. Mijn vraag is dan nog voor welke platformen komt het of wordt het webbased? Mijn main OS is namelijk Linux.



Goede vraag. Volgens mij wordt Chrome als browser ondersteund, maar weet niet of dit ook i.c.m. Linux gaat werken. Kom ik op terug.
De app voor Apple TV (4de Gen) is vanaf nu beschikbaar in de appstore. Ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze nieuwe app!
De apple tv app werkt prima! Super tof!! Alleen nog meer zenders en misschien een opname functie en de app is af!!
En wij simpele zielen moet maar wachten eer we op de pc kunnen kijken. En dat te bedenken dat het prima heeft gewerkt. En dat vergeef ik TM nooit meer.


Ik verwacht dat er voorlopig nog geen thema kanalen toegevoegd zullen worden. Welke had jij persoonlijk in gedachten?



Zoals beloofd zou ik terugkomen op de lanceerdatum van de app voor Apple TV (gen. 4). We wachten nog op vrijgave van de app door Apple. Helaas nog even wachten, hopelijk morgen goed nieuws.


ik zou graag alle kanalen die je kan kijken via tmobile thuis willen terug zien in de tv anywhere app. Vooral omdat ik nu de tmobile thuis + tmobile unlimited korting heb, en naast extra snelheid ook 7,50 korting krijg op thema kanalen.. maar ik kijk alleen via de appletv app, dus die kanalen moeten er wel in!
De app werkt NIET op Android 8.1, zeker niet op Google Pixel toestellen (geen root, geen enkele vorm van modificatie).



Je krijgt altijd deze melding, ook na verwijderen, rebooten en opnieuw installeren:



An error occured during play-out of this programme (Message: com.google.android.exoplayer2.ExoPlaybackException).



De oude versie van vorig jaar werkt helaas niet meer, deze werkte voorheen wel, nu kan hij nooit verbinding maken.



Ik kan dus al sinds mei geen TV meer kijken terwijl ik juist meer via de app keek dan via Thuis.



Kunnen jullie aub ervoor zorgen dat het werkt? Juist op clean Android toestellen mag je toch verwachten dat het probleemloos werkt?
Komt op deze bovenstaande bugmelding nog eens een keer een update? Het is al een maand geleden dat "met man en macht" gezocht werd naar een oplossing.
We verwachten voor de Android toestellen, die de 'exoplayer' foutmelding krijgen, binnen enkele dagen een tijdelijke oplossing te kunnen bieden. Hiervoor zal geen update van de app nodig zijn. Ik zal het hier melden zodra deze tijdelijke oplossing 'live' staat.
Afgelopen nacht is de tijdelijke oplossing geactiveerd. Ik hoor graag of hierdoor de 'exoplayer' foutmelding verdwenen is en dat TV Anywhere ook op de betreffende Android toestellen nu wel goed werkt.
Werkt weer super dankzij deze oplossing!
Hoe kan ik de nieuwe app in hemelsnaam minimaliseren op m’n iPad? Bij de oude app kon dit gewoon met de home button, dan verscheen het beeld in een klein venstertje op het scherm. Maar als ik dat nu doe bij de nieuwe app, dan sluit hij gewoon af. Zo iirritant en waarom wordt dit niet ergens duidelijk gemaakt?
Hoi Peterjanvandijk,



Bedankt voor je melding. Ik moet je eerlijk zeggen dat je de eerste bent die hier melding van maakt, ik heb dit nog niet eerder gehoord! Helpt het om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, vermoed ik dat deze functie uit de nieuwste versie is gehaald...
Goedemorgen, bedankt voor de (late) reactie, maar ik verwacht dat T-Mobile Thuis dit weet! Het is immers jullie product. En ook: probeer het anders even, dan kunt u het zien en weet u het ook.
Hoi Peter,



Ik herinner mij dat er inderdaad bepaalde Ipads zijn die ondersteunen wat jij omschrijft; video verder kijken in de hoek van het scherm terwijl je andere dingen doet. Ik las dat het gaat om de iPad Air 2 en de iPad Pro. Als het goed is heb jij dus een van deze modellen?



Ik wist zelf ook niet dat dit kon, maar duidelijk is dat de oude versie van de app dit dus wel ondersteunde op jouw ipad, maar de nieuwe versie van TV anywhere dus niet.



Het is voor mij ook de eerste keer dat iemand naar deze functie vraagt, maar ik snap hoe handig het kan zijn dus ik heb gelijk een mail gestuurd naar de TV specialist met de vraag/suggestie om 'Picture in Picture' (zo heet dat) weer toe te voegen.



We zijn constant bezig om de app te verbeteren, en mijn hoop is dat deze suggestie ook zal worden meegenomen in een volgende update van de app. Voor nu zal je TV fullscreen moeten kijken.



Groeten van Edwin
Hoi Edwin, inderdaad, ik heb een iPad Pro. Bij veel andere apps werkt deze functionaliteit en het is inderdaad heel handig. Soms wil je gewoon even op een website iets opzoeken terwijl je video dan in een klein venster doorspeelt.

Ik hoop dan ook dat het inderdaad weer ingebouwd wordt. Gek dat men zich hier niet van bewust was, anders hadden ze het vast wel meegenomen.

Groet,

PJ
Is er al een datum in augustus voor TV via computer/laptop? En kan ik dan ook MTV Brand New zien? Ik werk veel achter de computer en vind dit wel een leuke muziek zender voor op de achtergrond. Xite vind ik niks met die Nederlandse hiphop muziek.
Ze hebben gezegd in Augustus ergens, maar vrees het ergste want ze hebben het jaartal er niet bij gezegd 🙂
Beste T-Mobile

Vanochtend de nieuwe app geïnstalleerd en helaas werkt ie niet goed.



1) Bij het bekijken van NPO 1 op mijn smartphone (Samsung Galaxy Core Duo, Android 5.1.1) krijg ik na een paar minuten de melding "Something went wrong"



2) Bij het casten naar mijn tv (Philips 32pfk5500/12, Android 5.1.1) wordt de verbinding gemaakt, verschijnt op de tv de melding "Klaar om te casten" met daarbij bovenin het scherm de melding "Unable to load asset. None of the playback technologies are supported"



Ik heb zowel de smartphone als de tv herstart en de cache van Google Play Services verwijderd. Dat hielp niet.



De oude app werkte prima, kunnen jullie dit fixen?




Beste T-Mobile en Hans,



Ik las in het forum over de server update van 20 juli.

Toch nog maar een keer proberen of het nu wel werkt bij mij, ondanks de andere foutmelding



En ja, alles werkt weer naar behoren.

Dankjewel en misschien een idee om dit te melden aan andere Android gebruikers?
@HJHome , dank voor je bericht. We hebben binnenkort nog een kleine update van de Android app en dan zullen we iedereen weer informeren over het feit dat de app op de meeste Android apparaten goed zou moeten werken. Ik verwacht dat deze update eind augustus beschikbaar is.



@WhySoSerious , @MartinJ1956: We hadden de planning om de 'Webclient' voor PC/Laptop midden augustus (ja, echt in 2018) te introduceren. Er moeten echter nog een paar bugs opgelost worden, voordat we jullie ook echt blij kunnen maken met deze nieuwe toevoeging😉 Denk dat het nu rond eind augustus wordt. Hopelijk kunnen jullie dus nog heel even wachten? We werken er hard aan!
Oké bedankt voor de update en krijgen we dan ook meer zenders? Of hetzelfde als in de app?
Voorlopig hanteren we nog hetzelfde zenderaanbod.