Heb ik iets gemist of is Eurosport ineens niet meer te kijken via TV Anywhere?
Heb ik iets gemist of is Eurosport ineens niet meer te kijken via TV Anywhere?
Ik mis vandaag ook Eurosport!
Heb ik iets gemist of is Eurosport ineens niet meer te kijken via TV Anywhere?
Ik mis vandaag ook Eurosport!
Dank voor het melden! Probleem is ondertussen opgelost.
Is er al een keer meer informatie over die exoplayer melding? Zit nu al een aantal weken met een app die niet werkt.
Het is een beetje stil hier, iemand van T-Mobile een update hierover?
24 dagen geleden heb ik mijn problemen met de nieuwe app gemeld.
Tot nu toe geen enkele reactie van tmobile.
In de tussentijd ook versie 2.01 geïnstalleerd, dat bracht geen enkele verbetering.
HOE KAN IK ER VOOR ZORGEN DAT IK ANTWOORD KRIJG OP MIJN VRAAG?
(zie hieronder)
Beste T-Mobile
Vanochtend de nieuwe app geïnstalleerd en helaas werkt ie niet goed.
1) Bij het bekijken van NPO 1 op mijn smartphone (Samsung Galaxy Core Duo, Android 5.1.1) krijg ik na een paar minuten de melding "Something went wrong"
2) Bij het casten naar mijn tv (Philips 32pfk5500/12, Android 5.1.1) wordt de verbinding gemaakt, verschijnt op de tv de melding "Klaar om te casten" met daarbij bovenin het scherm de melding "Unable to load asset. None of the playback technologies are supported"
Ik heb zowel de smartphone als de tv herstart en de cache van Google Play Services verwijderd. Dat hielp niet.
De oude app werkte prima, kunnen jullie dit fixen?
24 dagen geleden heb ik mijn problemen met de nieuwe app gemeld.
Tot nu toe geen enkele reactie van tmobile.
In de tussentijd ook versie 2.01 geïnstalleerd, dat bracht geen enkele verbetering.
HOE KAN IK ER VOOR ZORGEN DAT IK ANTWOORD KRIJG OP MIJN VRAAG?
(zie hieronder)
- >url-custom=https://community.t-mobile.nl/members/hjhome-412929] HJHome[/url-custom] heeft eerste post geplaatst 24 dagen geleden
Beste T-Mobile
Vanochtend de nieuwe app geïnstalleerd en helaas werkt ie niet goed.
1) Bij het bekijken van NPO 1 op mijn smartphone (Samsung Galaxy Core Duo, Android 5.1.1) krijg ik na een paar minuten de melding "Something went wrong"
2) Bij het casten naar mijn tv (Philips 32pfk5500/12, Android 5.1.1) wordt de verbinding gemaakt, verschijnt op de tv de melding "Klaar om te casten" met daarbij bovenin het scherm de melding "Unable to load asset. None of the playback technologies are supported"
Ik heb zowel de smartphone als de tv herstart en de cache van Google Play Services verwijderd. Dat hielp niet.
De oude app werkte prima, kunnen jullie dit fixen?
??????
nog geen reactie, T-Mobile.. misschien tijd voor RADAR of een andere tv programma
Hi allen, we hebben de bugs in de nieuwe versie gelukkig snel op kunnen lossen op twee issues na, waarvan de Exo player melding er één is. Onze ontwikkelaar is 'as we speak' beide issues met man en macht aan het onderzoeken en we hopen dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!
Beste T-Mobile,
Ik neem even aan dat met het verhelpen van de twee nu bekende issues mijn problemen ook zijn opgelost (zie mijn eerdere melding).
Daar hoor ik nog graag de bevestiging van en als ik een nieuwe versie mee kan testen, dan doe ik dat graag
Ik overweeg T-Mobile Thuis te nemen, maar kijk vrijwel uitsluitend TV via Chromecast (ook op slaapkamers). Werkt de TV Anywhere app nu inmiddels goed met Chromecast? En is de beeldkwaliteit ook echt goed?
neem absoluut geen t-mobile tv anywhere, het is een extra dienst dus als er storingen zijn hoeven ze het niet op te lossen, je moet maar hopen dat ze een oplossing bieden. zoe niet heb je pech.
kijk voor andere providers of neem maar abonnement over voor weinig want ik kom er niet meer vanaf.
Ik vind de tv anywhere app erg beperkt. Er zijn weinig zenders beschikbaar en streamen naar de apple tv is verdwenen sinds de update. Ook wacht ik met smart op de apple tv app. Wanneer kunnen we die nou verwachten? Zo moeilijk is het toch niet om de oude knippr app magenta te maken?
Dus:
-Wanneer komen er meer zenders beschikbaar in de app?
-Wanneer komt Airplay beschikbaar?
-Wanneer kunnen we films en siries bekijken in de app ? Of in iedergeval eindelijk een koppeling met netflix op de tv box.
-Wanneer kunnen we op de tv box ook 7 dagen terugkijken, dit kan blijkbaar want dit lukt wel in de tv anywhere app.
-Wanneer komt de apple tv app eindelijk beschikbaar???
Ik vind de tv anywhere app erg beperkt. Er zijn weinig zenders beschikbaar en streamen naar de apple tv is verdwenen sinds de update. Ook wacht ik met smart op de apple tv app. Wanneer kunnen we die nou verwachten? Zo moeilijk is het toch niet om de oude knippr app magenta te maken?
Dus:
-Wanneer komen er meer zenders beschikbaar in de app?
-Wanneer komt Airplay beschikbaar?
-Wanneer kunnen we films en siries bekijken in de app ? Of in iedergeval eindelijk een koppeling met netflix op de tv box.
-Wanneer kunnen we op de tv box ook 7 dagen terugkijken, dit kan blijkbaar want dit lukt wel in de tv anywhere app.
-Wanneer komt de apple tv app eindelijk beschikbaar???
stefan je moet effe wachten het komt allemaal goed.
je moet effe wachten tot je abonement klaar is en je naar een andere provider kan overtsappen, dan komt het goed Ziggo ofzo of KPN of weet ik veel welke in ieder geval alles is beter dan t-mobilos of hoe dit bagger bedrijf ook heet.
oja je moet nog wel elke maand je abonement betalen want daar hoeven ze niet op te wachten, dat wordt wel netjes optijd afgeschreven, door deze stelletje PRUTSERSSSS
@jwijnings
De koppeling met Chromecast heeft altijd goed gewerkt. Zowel in de oude versie als na de update. De beeldkwaliteit is voldoende. Voor optimaal resultaat zal ik altijd een TV Box adviseren: dan heb je het scherpste TV beeld van Nederland!
@stefan.1997
Zoals ik het begrijp zal Airplay niet meer terugkomen, omdat de TV Anywhere app in Apple TV beschikbaar komt. Het heeft dan geen nut meer om te streamen met je mobiel. We voegen constant nieuwe zenders toe aan de app. Zoals je in deze post kan zien, waren de kanalen uitgebreid naar 23. Met update zaten we op 28 zenders en onlangs hebben
uitgebreid naar 29! En we gaan door met uitbreiden!
Ja alleen is die uitbreiding naar 29 een lachertje aangezien de meeste zenders bijv NPO 1 2 en 3 GOS gewoon kopieen zij. Van de normale npo zenders.
Hoi @mitat01
Ik heb sterk het vermoeden dat er iets niet helemaal goed gaat met jouw abonnement. Ik kan niet het TV Anywhere product wijzigen, maar graag geef ik je uitleg over de app om misvattingen te voorkomen. En als er iets niet goed werkt, reken dan maar dat ik voor je klaar sta om het op te lossen! We gaan voor tevreden klanten en daar werk ik graag en hard voor.
@stefan.1997
Als ik de GOS zenders erbij tel, dan kom ik op 32. Maar ik ben het met je eens, het is een beetje flauw om die mee te tellen. Dat doen we dus ook niet!
Hoi @mitat01
Ik heb sterk het vermoeden dat er iets niet helemaal goed gaat met jouw abonnement. Ik kan niet het TV Anywhere product wijzigen, maar graag geef ik je uitleg over de app om misvattingen te voorkomen. En als er iets niet goed werkt, reken dan maar dat ik voor je klaar sta om het op te lossen! We gaan voor tevreden klanten en daar werk ik graag en hard voor.
Hoi Sander je hebt gelijk TV ANYWHERE APP WERKT NIET!!!!!!!
maar het is een extra dienst dus een extratje als jullie het oplossen geen verplichting voor jullie dus hoeven jullie hety niet zo snel op te lossen, of misschien wel niet!!!!!
bij een paar klanten werkt het dus negeer de rest die in het forum schrijft over de tv anywhere app maar.
zet gewoon de tv anywhere app ernaast of werk eraan dat het elke android machine werkt.
en kom alsjeblieft niet met beveiling blabla wetgeving blabla en andere regelementen terug andere providers hebben nergens last van welke wetgeving dan ook. maak het mogelijk dat je gewoon via windows kan kijken of elke andoid machine.
ik heb jullie helpdesk meerdere keren gebeld uiteindelijk Kenny gesproken kennie helpen zei hij en kon geen ticket aanmaken dat het opgelost kon worden zwartbeeld geen geluid is een bekende probleem al een paar maanden, dus hoef er geen ticket voor aangemaakt te worden. hoef geen compensatie te komen van t-mobile het is EXTRA Dienst want ik heb internet en tv abonnement en geen tv anywhere abonnement dat is een GUNST van jullie, dus valt er ook niks op te verhalen. maar is wel goed genoeg om er reklame voor te maken.
ik ben er klaar mee maar helaas kan niet opzeggen want heb verlengt vanaf april of ik mag kosten betalen om op te zeggen.
daarom wil ik voorkomen da tmensen de zelfde problemen krijgen als ik en zet het overal en elke sociaal media zodat ze niet tmobile nemen.
ik ben er klaar mee maar helaas kan niet opzeggen want heb verlengt vanaf april of ik mag kosten betalen om op te zeggen.
daarom wil ik voorkomen da tmensen de zelfde problemen krijgen als ik en zet het overal en elke sociaal media zodat ze niet tmobile nemen.
Je kunt TV toch altijd opzeggen? Bij mij is alleen de internetverbinding van vaste looptijd.
ik ben er klaar mee maar helaas kan niet opzeggen want heb verlengt vanaf april of ik mag kosten betalen om op te zeggen.
daarom wil ik voorkomen da tmensen de zelfde problemen krijgen als ik en zet het overal en elke sociaal media zodat ze niet tmobile nemen.Je kunt TV toch altijd opzeggen? Bij mij is alleen de internetverbinding van vaste looptijd.
Volgens Kenny van helpdesk tvanywhere niet, of moet kosten betalen omdat ik het contract vroeg tijdig verbreek.
Volgens Kenny van helpdesk tvanywhere niet, of moet kosten betalen omdat ik het contract vroeg tijdig verbreek.
Ik zou gewoon in de voorwaarden van je overeenkomst kijken en niet specifiek naar een helpdesker luisteren. In mijn voorwaarden staat het vrij duidelijk verwoord:
Tussentijds opzeggen of wijzigen
Je abonnement voor de internetdienst van T-Mobile Thuis heeft een contractduur van één (1) jaar. Voor de televisie- en/of telefoniedienst van T-Mobile Thuis geldt een contractduur van één (1) maand. Je kunt gedurende je contractduur je internetdienst opzeggen, houd er dan wel rekening mee dat in dat geval de resterende maandtermijnen (van het goedkoopste internetabonnement) in rekening worden gebracht. Tussentijds opzeggen en/of wijzigen van de televisie- en/of telefoniedienst is per direct mogelijk. Dit geldt echter niet voor de extra zenderpakketten, deze zijn maandelijks aan te passen.
Volgens Kenny van helpdesk tvanywhere niet, of moet kosten betalen omdat ik het contract vroeg tijdig verbreek.Ik zou gewoon in de voorwaarden van je overeenkomst kijken en niet specifiek naar een helpdesker luisteren. In mijn voorwaarden staat het vrij duidelijk verwoord:
Tussentijds opzeggen of wijzigen
Je abonnement voor de internetdienst van T-Mobile Thuis heeft een contractduur van één (1) jaar. Voor de televisie- en/of telefoniedienst van T-Mobile Thuis geldt een contractduur van één (1) maand. Je kunt gedurende je contractduur je internetdienst opzeggen, houd er dan wel rekening mee dat in dat geval de resterende maandtermijnen (van het goedkoopste internetabonnement) in rekening worden gebracht. Tussentijds opzeggen en/of wijzigen van de televisie- en/of telefoniedienst is per direct mogelijk. Dit geldt echter niet voor de extra zenderpakketten, deze zijn maandelijks aan te passen.
thnx in ieder geval voor het nakijken maar voor mij geldt:
Je abonnement voor de internetdienst van T-Mobile Thuis heeft een contractduur van één (1) jaar.
en ik heb dus een tv en internet abonnement en is in gegaan vanaf april voor de update van tvanywhere toen het nog gewoon normaal werkte.
Maar er staat hetzelfde. Je internetdienst kun je niet uitzetten zonder extra kosten te betalen. Je TV dienst is een additionele dienst en kun je opzeggen. Wel met een opzegtermijn van ik dacht 1 maand. Webcare kan je hierbij helpen. Anders via My T-Mobile.
Maar er staat hetzelfde. Je internetdienst kun je niet uitzetten zonder extra kosten te betalen. Je TV dienst is een additionele dienst en kun je opzeggen. Wel met een opzegtermijn van ik dacht 1 maand. Webcare kan je hierbij helpen. Anders via My T-Mobile.
dus ik kan mn tv abonnement opzeggen en een andere provider voor mijn tv zoeken.
2 van de 4 poorten zijn voor de tv dus waarschijnlijk een andere vlan worden die dan ook gewoon internet.
kan een andere provider over de zelde router of moet ik dan nog appart een andere router van de tv provider krijgenen mn abonnement kosten zullen dan ook lager moeten zijn dus overgaan op alleen internet.
Je betaalt alleen voor de diensten die je afneemt. Wat dat is kun je in jouw My T-Mobile zien.
TV van een andere provider op de manier waarop je T-Mobile thuis afneemt kan niet zo maar. Hier zitten bij zo'n beetje alle aanbieders restricties op, omdat je minimaal internet nodig hebt (van die provider). Wel zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld NL Ziet. Ik raad je wel aan om je hier goed in te verdiepen of wat jij wil bij die diensten mogelijk is. Vaak is het aanbod bij dergelijke diensten beperkt en ook is die markt beperkt. Zo zijn KPN en T-Mobile (KNIPPR) uit die markt gestapt.
Mooie zoekterm hierbij is cable cutter.